Geweldigquote:Op woensdag 13 december 2006 22:05 schreef LennyKravitz het volgende:
Fantastische goocheldoos [NSFW]
![]()
![]()
Was een zelfmoordpoging van die gast, mislukt trouwens. Winkelcentrum was gesloten.quote:
waar komen al die mensen op het eind vandaan dan?quote:Op zondag 17 december 2006 16:37 schreef Jump het volgende:
[..]
Was een zelfmoordpoging van die gast, mislukt trouwens. Winkelcentrum was gesloten.
Rij met je wagen dan met 200km/u tegen een betonnen muur aan zo, en vergeet dan even je gordel...quote:Op zondag 17 december 2006 16:37 schreef Jump het volgende:
[..]
Was een zelfmoordpoging van die gast, mislukt trouwens. Winkelcentrum was gesloten.
Misschien mensen van de winkels zelf die nog aanwezig waren?quote:Op zondag 17 december 2006 16:43 schreef P8 het volgende:
[..]
waar komen al die mensen op het eind vandaan dan?
maar als het wel gelukt was was dit een stijlvolle zelfmoordactie.quote:Op zondag 17 december 2006 17:00 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Rij met je wagen dan met 200km/u tegen een betonnen muur aan zo, en vergeet dan even je gordel...
Sommige dingen zijn zo simpel... gaan ze ingewikkeld doen..![]()
die is nepquote:Op zondag 17 december 2006 17:33 schreef Snoepie85 het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=8514805223584533761&q=belg+talkshow
van een belgische cabaretformatie is het. Ik ben even de naam kwijt. Maar ik ga ervan uit dat er vanzelf iemand in dit topic langskomt die het wel weetquote:Op zondag 17 december 2006 18:17 schreef koen_pijl het volgende:
Is die echt nep?? Ik dacht dat het echt gebeurd was.
Idd..volgens mij was het ook echt gebeurt..hoe dan ook..het blijft verdomd grappigquote:Op zondag 17 december 2006 18:49 schreef TwyLight het volgende:
Nee dat is volges mij wel echt gebeurt hoor
Net zo grappig als je vorige post... kom niet meer bij...quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |