Het komt uiteindelijk toch neer op de gameplay. Ik speel nu veel op de 360, maar om nou te zeggen dat ik door de graphics de spellen leuker vind? Neuh.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, dat vind ik ook. Maar om nou aan te komen met games die er minder mooi uitzien dan FFXII op de PS2 is ook weer een beetje te he. Monkey Ball ziet er bijvoorbeeld wel een flinke stap beter uit dan Monkey Ball op de Cube.
@ Xren: Zelda, Wii Play, Exc Truck, NFS, Tony Hawk, Monkey Ball, Mario Soccer
De Bart Smit in winkelcentrum de Passage in Schiedam had nog 0 pre-orders uitstaan. En ook nog geen vraag naar gehad.. of ze uberhaupt aan pre-orders doen weet ik niet..quote:Op woensdag 15 november 2006 18:29 schreef __aram het volgende:
Ik ben echt als een bezetene allemaal winkels aan het mailen, waaronder de media markt in verschillende steden. En nu kreeg ik van de vestiging in Eindhoven, en de meeste andere winkels en vestegingen ook, te horen dat ze geen reservering, ofwel pre-orders, aan nemen.
Waar haalt iedereen zijn pre-order dan eigenlijk vandaan? En zal dit betekenen dat met de launch er ook nog een heleboel in de winkel te halen zijn?
Mijn zoektocht gaat in ieder geval verder, al krijg ik van de meeste winkels neuteloze antwoorden terug en een vage belofte dat de wii bij hun op 8 december gekocht kan worden.
Je avatar zegt genoeg kneusquote:Op woensdag 15 november 2006 20:12 schreef nietteveranderen het volgende:
Gister was de presentatie van de WII. Want een ontzettende teleurstelling zeg.
Presentatie sloeg werkelijk nergens op, tien minuten filmpje met niets anders dan allang bekende informatie (wij trekken nieuwe doelgroepen aan bladiebladiebla)
Grote zaal met wii's om mee te spelen, maar er stond geen 1 leuk spelAllemaal kleuterspellen imo)
Enige positieve was het eten en drinken.
Ow ik ben de verschrikkelijk karige goodie-tas vergeten. Inhoud: Een muts en 2 infoboekjes, hallo?
Karige zooi, de mission360 was toch een heel stuk beter!
Nee hoorquote:Op woensdag 15 november 2006 20:14 schreef __Saviour__ het volgende:
ja maar jij bent een xbox fanboy!
Eenvoud siert de Nintendo Wii.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:16 schreef nietteveranderen het volgende:
Duidelijk niet bij de presentatie geweest ?
Dat kan wel wezen, maar een presentatie mag toch wel wat meer uitleggen over het apparaat zelf? Daar is een presentatie voor volgens mijquote:
Ik wil wel graag een bron zien voor ik het geloofquote:Op woensdag 15 november 2006 19:24 schreef depax het volgende:
hij is al gekraakt trouwens :
Wii.Copy.Protection.Information.READ.NFO.INTERNAL-Wii
WiiCLONE.Tools.READ.NFO-Wii
The.Legend.Of.Zelda.Twilight.Princess.WiiCLONE-Wii
Red.Steel.WiiCLONE-Wii
(ps ik ga alles netjes kopen heb gewoon nog wat contacten uit mijn verleden en zo ;x)
Ja lekker objectief dan, Roy heeft OoT amper gespeeld mènquote:Op woensdag 15 november 2006 19:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Oh nee hoor ik laat me niet door de wijs brengen door Roy, die vond Oot ook niks
Behalve de echte reviewsquote:Op woensdag 15 november 2006 20:40 schreef Dementor het volgende:
Al die previews van Zelda zijn echt lachwekkend, zoveel verschillende previews met allemaal dezelfde bij elkaar geraapte info.
Nintendo heeft echt al jaren geleden aangegeven dat ze de specs niet vrij gaan geven dus dat was gewoon valse hoop...en wat verwacht je verder van een presentatie voor winkeliers, die moeten weten hoe Nntendo de Wii wil verkopen en aangezien Nintendo dat niet met de specs gaat doen hoeven de winkeliers die ook niet te weten.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:20 schreef nietteveranderen het volgende:
[..]
Dat kan wel wezen, maar een presentatie mag toch wel wat meer uitleggen over het apparaat zelf? Daar is een presentatie voor volgens mij
Technische informatie? Je weet toch wel dat Nintendo die niet geeft? Of verwachtte je meer te horen dan sites als IGN en Gamespot?quote:Op woensdag 15 november 2006 20:20 schreef nietteveranderen het volgende:
Dat kan wel wezen, maar een presentatie mag toch wel wat meer uitleggen over het apparaat zelf? Daar is een presentatie voor volgens mij
Amen.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:58 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Nintendo heeft echt al jaren geleden aangegeven dat ze de specs niet vrij gaan geven dus dat was gewoon valse hoop...en wat verwacht je verder van een presentatie voor winkeliers, die moeten weten hoe Nntendo de Wii wil verkopen en aangezien Nintendo dat niet met de specs gaat doen hoeven de winkeliers die ook niet te weten.
Deze niet. Deze was puur om retailers te overtuigen. 'Ken je de DS? Die doet het goed he? De Wii wordt precies zo!'quote:Op woensdag 15 november 2006 20:20 schreef nietteveranderen het volgende:
[..]
volgens mij jij niet de games waren bizar fijn om te spelen.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:16 schreef nietteveranderen het volgende:
Duidelijk niet bij de presentatie geweest ?
Nee.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:43 schreef Oksel het volgende:
"Foebel"
Stomme vraag: Zijn er al spellen die online gaan?
Aangekondigd? Ja.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:43 schreef Oksel het volgende:
"Foebel"
Stomme vraag: Zijn er al spellen die online gaan?
Wii 126 - binnen de evolutie is een maand niet lang...m...quote:Op woensdag 15 november 2006 22:34 schreef Knucklezz het volgende:
ben ik nou de enigste die ziet dat er naar deel 125 deel 127 komt.. ? waar is 126?
quote:Op woensdag 15 november 2006 22:34 schreef Knucklezz het volgende:
ben ik nou de enigste die ziet dat er naar deel 125 deel 127 komt.. ? waar is 126?
En het is enige.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:46 schreef RipCore het volgende:
De OP is kut want deel 126 staat er niet bij.
fixed.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:00 schreef BMH het volgende:
Wii heeft gewoon een matige launch... Net zoals alle consoles een matige launch hebben. Vaak is er maar 1 game die je echt moet kopen, en dat is dit keer Zelda.
2007 is het jaar van de wii: Metroid, Mario Galaxy, Smash Bros en meer
Mariokartquote:Op woensdag 15 november 2006 23:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
De game is Monkey Ball mensen!MONKEY. BALL.
quote:Nieuws: Er komen geen speelbare demopods in de Nederlandse winkels... Enkel tv's die filmpjes afspelen!
quote:Op woensdag 15 november 2006 23:17 schreef CrazyRay het volgende:
ff een qoute van het vorige topic:
[..]
Jawel, 4 speelbare demo units bij de FRS
En de eerste leveringen in december zullen zwaaaaar tegenvallen. Ik krijg er in mijn filiaal 2 stuks binnen die meteen voor het personeel is.
Vond het btw jammer dat COD3 niet te spelen was. En ff de gozers van Gammo uitgelachen dat ze niet konden honkballen
Das geen launchgame eiquote:
Nee, ja, je beantwoord die vraag in de volgende vraag, ja.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Das geen launchgame ei
Zit Wii Airplane trouwens bij Wii Play? Nee he? Wat is Wii Airplane dan? Nog steeds de techdemo voor een toekomstige Pilot Wings?
Was dat niet Wing Island? Of het zou ook onderdeel kunnen worden van Wii Motorsportsquote:Op woensdag 15 november 2006 23:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Das geen launchgame ei
Zit Wii Airplane trouwens bij Wii Play? Nee he? Wat is Wii Airplane dan? Nog steeds de techdemo voor een toekomstige Pilot Wings?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |