quote:Hmmz.. misschien --> klaagbaak
Op donderdag 10 januari 2002 21:42 schreef calvobbes het volgende:
Mee eens, maar om het nou in FB te zetten...
Wat wil je daarmee bereiken
Ben ff 10 minuten melig en er gaat al een hele topic over mij in Feedback!
quote:Wees blij dat we je niet met z'n allen in je reet neuken.
Op donderdag 10 januari 2002 21:48 schreef terabyte het volgende:
Driekwart jaar loop ik onzichtbaar op Fok rond, reageer in serieuze fora.Ben ff 10 minuten melig en er gaat al een hele topic over mij in Feedback!
quote:Wel een goede taktiek, ik ben al drie jaar onzichtbaar
Op donderdag 10 januari 2002 21:48 schreef terabyte het volgende:
Driekwart jaar loop ik onzichtbaar op Fok rond, reageer in serieuze fora.Ben ff 10 minuten melig en er gaat al een hele topic over mij in Feedback!
quote:Met z'n allen
Op donderdag 10 januari 2002 21:49 schreef KRT het volgende:Wees blij dat we je niet met z'n allen in je reet neuken.
quote:Zelf al zouden jullie dat doen, dan zou ik er geen last van hebben... dan surf ik gewoon naar een andere site ofzo
Op donderdag 10 januari 2002 21:49 schreef KRT het volgende:[..]
Wees blij dat we je niet met z'n allen in je reet neuken.
quote:Dat vraag ik me ook af met jouw prutstopics.
Op donderdag 10 januari 2002 21:42 schreef calvobbes het volgende:
Mee eens, maar om het nou in FB te zetten...
Wat wil je daarmee bereiken
quote:neeeh, alleen jij natuurlijk
Op donderdag 10 januari 2002 21:51 schreef thecrook het volgende:[..]
Met z'n allen
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 21:52 schreef NDAsilenced het volgende:neeeh, alleen jij natuurlijk
quote:Stalker
Op donderdag 10 januari 2002 21:52 schreef zodiaque het volgende:Dat vraag ik me ook af met jouw prutstopics.
quote:Waar ik om een ban riep was onzin en stond in onzin... Jouw "spamgedrag" is echt geen ban waardig hoor
Op donderdag 10 januari 2002 21:56 schreef terabyte het volgende:
Zeg calvobbes/QyRoZ/etc, voordat je een ban voor me probeert te krijgen, lees eerst ff m'n complete Fok!posting history. Ik ben 99% van de tijd serieuzer dan 98% vd Fokkers, dus ik vind het een beetje erg onredelijk. Maarja.. 'onbekenden' zijn makkelijkere slachtoffers, niet?
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 21:49 schreef misterDre het volgende:[..]
Wel een goede taktiek, ik ben al drie jaar onzichtbaar
quote:Andere tactiek is om kneuzen als X-Ray en Zodiaque tegen je in het harnas te jagen. Gegarandeerd dat die kleuters je dan gaan stalken en topics aan je gaan spenderen
Op donderdag 10 januari 2002 21:49 schreef misterDre het volgende:Wel een goede taktiek, ik ben al drie jaar onzichtbaar
quote:Hoe doe ik dat dan?
Op donderdag 10 januari 2002 22:04 schreef calvobbes het volgende:[..]
Andere tactiek is om kneuzen als X-Ray en Zodiaque tegen je in het harnas te jagen. Gegarandeerd dat die kleuters je dan gaan stalken en topics aan je gaan spenderen
quote:oe! wat een misdadige, ondeugende schobbejak! foei!
Op donderdag 10 januari 2002 21:41 schreef QyRoZ het volgende:
http://forum.fok.nl/profile.php?id=12572
is vandaag erg irritant bezig, door in elk topic in onzin alleen maar met een non-fok smiley te reageren, soms meerdere keren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |