Ik kan het niet! Maar ik ben wel een kneusje met Paint. Misschien dat ik het nog probeerquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:03 schreef Zhenar het volgende:
Waarom maak je zelf niet een icon,Pe
Ri
?
Yeah rightquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:12 schreef Lynx666 het volgende:
Vind die van shiNinG_staR eigenlijk best sterk
En die van mij vind je.. niets?!?!!?quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:40 schreef charmed_angel het volgende:
Fir3fly vind ik nog de leukste
En van shiNinG_staR vind ik gewoon grappig....
quote:
quote:
Je moet je nick gewoon veranderen een keerquote:Op zondag 26 november 2006 14:11 schreef Lynx666 het volgende:
Thnx BVO, en Natalie!
p.s. PeRi, tis een x'je minder en een 6'je meer
Dat deed je in IDO ook altijd iddquote:Op zondag 26 november 2006 14:14 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je moet je nick gewoon veranderen een keer. Ik spel 'm altijd fout
.
Lynxx met dubbel x is ook veel leukerquote:Op zondag 26 november 2006 14:16 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat deed je in IDO ook altijd idd
Misschien, misschien niet. De kaartjes liggen helaas niet op straat voor het rapen dat ik elke week iets kan organiseren.quote:Op zondag 26 november 2006 14:40 schreef Fir3fly het volgende:
Komt er nog een andere wedstrijd waar we kaartjes kunnen winnen, eentje waarin ik ook wat kans maak?
Dan vond ik die andere bewegende van Lynx toch een stuk mooier. Wat krijgt Lynx nu van jou PeRi?quote:Op zondag 26 november 2006 10:32 schreef PeRi het volgende:
Hey! Ik zie dat Mark gekozen heeft!
En het is geworden ....
[afbeelding]
Gemaakt door. Lynx666!
.
Lynxx, mail of pm me even je adres. Feli het is ook echt een supermooie avatar!!
Dat laat Lynxx wel weten als ie 'm binnen heeft.quote:Op zondag 26 november 2006 15:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan vond ik die andere bewegende van Lynx toch een stuk mooier. Wat krijgt Lynx nu van jou PeRi?
Die kan altijd nog erbij als webicon ingesteld wordenquote:Op zondag 26 november 2006 15:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan vond ik die andere bewegende van Lynx toch een stuk mooier. Wat krijgt Lynx nu van jou PeRi?
Ik ook!quote:Op zondag 26 november 2006 16:39 schreef Svensational het volgende:
Die van Zhenar vond ik ook mooi!
Jij bent er dan toch nietquote:Op maandag 27 november 2006 20:54 schreef sbientje het volgende:
ik weet wel iemand die je mee kan nemen![]()
ik moet toch nog een keer terug, kan ik net zo goed daarvoor komenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |