Waar ging de rel dan over?quote:Op woensdag 15 november 2006 20:28 schreef Flitspaal het volgende:
Leuk, dat geklets over geslachten.
In welk land is er een rel over het toiletgebruik van een transseksueel parlementslid?
hij was een man en wilde naar het vrouwentoilet geloof ikquote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 20:43 schreef vipergts het volgende:
minder als 125 meer als 108
quote:
Nee, dat garandeert niks. Helaas.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb nederlands gestudeerd en ik weet het niet eens![]()
sorryquote:Op woensdag 15 november 2006 20:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, dat garandeert niks. Helaas.
Dat meen je niet serieus hoop ik?quote:Op woensdag 15 november 2006 20:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb nederlands gestudeerd en ik weet het niet eens![]()
ik zal weer eens een poging doen tot onthoudenquote:Op woensdag 15 november 2006 20:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat meen je niet serieus hoop ik?Het is zo makkelijk: als wanneer het een vergelijking is (net zo groot als ik, even rijk als ik, net zo gezellig als hij) en dan bij een overtreffende trap (kleiner, leuker, gezelliger, stommer, langer, dikker dan ik)
quote:Op woensdag 15 november 2006 20:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat meen je niet serieus hoop ik?Het is zo makkelijk: als wanneer het een vergelijking is (net zo groot als ik, even rijk als ik, net zo gezellig als hij) en dan bij een overtreffende trap (kleiner, leuker, gezelliger, stommer, langer, dikker dan ik)
Dat klopt ook, maar nu nog de naam.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:59 schreef Yurithemaster het volgende:
Berekeningen over de ruimte dacht ik?
Monica?quote:Op woensdag 15 november 2006 21:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat klopt ook, maar nu nog de naam.
Het is een meisjesnaam
oh, en ik ben meer van de stijlfiguren, zal er ook mee te maken hebbenquote:
Volgens mij heeft dat er niks mee te maken.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh, en ik ben meer van de stijlfiguren, zal er ook mee te maken hebben
pleonasme, contaminatie, eufemisme, etc
jammer, vond het een geweldige smoesquote:Op woensdag 15 november 2006 21:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat er niks mee te maken.
En het gaat in beide gevallen om een vergelijking.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:06 schreef wyccie het volgende:
Vergrotende trap.
quote:Op woensdag 15 november 2006 21:06 schreef Lienekien het volgende:
En het gaat in beide gevallen om een vergelijking.
Ja ik weet ook niet goed hoe je het uit moet leggen maar dit snapt iedereen toch wel? Iets is gelijk aan: als, iets is anders: dan. Piece of cakequote:Op woensdag 15 november 2006 21:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En het gaat in beide gevallen om een vergelijking.
Nou, je ziet wel dat niet iedereen het snapt. Met een foute uitleg zijn ze dan niet echt geholpen. Mijn bescheiden mening.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet goed hoe je het uit moet leggen maar dit snapt iedereen toch wel? Iets is gelijk aan: als, iets is anders: dan. Piece of cake![]()
Jeejquote:Op woensdag 15 november 2006 21:14 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk dat de naam toch te lastig is. Daarom geef ik het antwoord:
Groningen, Stella, onderzoek naar sterrenstelsels
Yurithemaster +1 omdat hij het doel van de computer noemde
http://www.rug.nl/rc/organisatie/nieuws/nieuwsRCArchief/stella
quote:
Was het zo traumatisch voor je dat je nu tot dat legioen bent toegetreden?quote:Op woensdag 15 november 2006 21:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]absoluut niet
ik geloof het wel, als mensen maar snappen wat ik wil zeggen
quote:Op woensdag 15 november 2006 21:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Was het zo traumatisch voor je dat je nu tot dat legioen bent toegetreden?![]()
Moet je een weekje met mij optrekken, gegarandeerd dat je zo gek van me wordt dat je het nooit meer fout zegtquote:Op woensdag 15 november 2006 21:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik werd er gek van om constant te moeten nadenken over hoe ik iets zeg, en het dan nog niet eens zeker te weten ookdan maar niet
wat dat betreft is onze (verder heeeeele mooie taal
) te ingewikkeld voor woorden
* Etcetera past en bedankt vriendelijk voor het wonderschone aanbodquote:Op woensdag 15 november 2006 21:35 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Moet je een weekje met mij optrekken, gegarandeerd dat je zo gek van me wordt dat je het nooit meer fout zegt
Dan doe je net als bwenie bren je pakt trivia er bijquote:Op woensdag 15 november 2006 21:41 schreef Lienekien het volgende:
Ik weet niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |