zijn hier in nl toch ook wel te krijgen, even bij een revisibedrijf informeren?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:14 schreef casejunkie het volgende:
Weisco zuigertjes zijn wel meteen goede zuigers ja. Laat je ze uit amerika komen of zit er hier ergens een importeur?
Dat dus, netjes johquote:Op zaterdag 19 mei 2007 07:26 schreef t0n het volgende:
Wat versta je onder werk?
Wat ik zelf aan de motor doe:
Bouwen, monteren etc.
Wat ik aan de motor laat doen:
Boren/Honen/Wassen etc.
Zetten ze hem daarna dan ook op de testbank voor je? (kan me niet voorstellen dat het niet zo is maar goedquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:10 schreef t0n het volgende:
Toch iets anders.
Zo, vandaag de motor gebracht naar Dymo Track Engineering. Na een kwartiertje praten met de beste man daar, heb ik het volgende besloten om daar te laten doen.
- Wassen
- Boren
- Honen
- Vlakken
- Spoelen
- Krukas Balanceren
- Alle olie kanalen nalopen
- Zuigers/drijfstangen wegen
- High Performance lagers (kruk, drijf en axiaal)
- Motor bouwen
De keuze is simpel, hun bouwen al jaren motoren en kunnen met name Honda motoren erg goed bouwen... Ik ga dan niet zelf meer liggen kutten, ik wil dat het goed zit. Ze gaan morgen al boren, als het mee zit, ben hem denk in totaal twee weken kwijt.
Ok. Het is dus niet zo, dat ze iets garanderen ofzo. Bijv. aantal pk's. Je merkt het dus vanzelf wel als het fuck-ups zijn (wat me sterk lijkt)quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:28 schreef t0n het volgende:
Nee, de kop moet er nog op, de olie pomp, carter pan etc.. hun doen internals, ik doe de rest.
Als de motor/auto klaar is, dan gaan we op de bank afstellen... na het inrijden zegmaar.
ben nooit zo goed in topics helemaal doorspittenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |