quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:44 schreef t0n het volgende:
Volgende update gaat ook besteld worden:
Fluidyne Radiator
LSD Motorsports 12" 1500 CFM push/pull fan
[afbeelding]
[afbeelding]
En Dymotrack belde, ze gingen nu aan de slag met de lagers, dus boren/honen is klaar.
Ach het is een hobby van je en een hobby mag nou eenmaal geld kostenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:03 schreef t0n het volgende:
Ach, de ander koopt een paard, ik een auto, zeg ik altijd maar. En ik kan het missen, woon nu (nog) thuis en werk fulltime bla bla..
Preciesquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:03 schreef t0n het volgende:
Ach, de ander koopt een paard, ik een auto, zeg ik altijd maar. En ik kan het missen, woon nu (nog) thuis en werk fulltime bla bla..
Als je zelf je auto bouwt en je wil die in NL laten keuren komen ze halverwege ook een keer langsquote:
echt?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:27 schreef wouter37 het volgende:
[..]
Als je zelf je auto bouwt en je wil die in NL laten keuren komen ze halverwege ook een keer langs![]()
Dat zou best kunnen want dan is de auto ook niet zelf gebouwt maar herbouwtquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:29 schreef Pumatje het volgende:
[..]
echt?
Ik ken al een aantal gevallen van compleet herbouwde mini's met andere motoren die nog nooit iets van de RDW gehoord hadden totdat ze zelf naar lelystad gingen.
de gebouwte autoquote:Op maandag 9 juli 2007 15:59 schreef wouter37 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen want dan is de auto ook niet zelf gebouwt maar herbouwt![]()
Had hem gehoord pik, ik wil em zeker. Ik bel je v/d week ff. Gezellig!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:49 schreef Googolplexian het volgende:
t0n : check voicemail(sry voor de onverwachte blaattaal ... ik kreeg eerst (weer) de eigenaar van je vorige telefoon aan de lijn)
m.a.w.: Tamiya TB-01 + accu's en ab.... op te halen ^^ (hopelijk is er een Civic kap voor te krijgen, al denk ik dat wel)
ja, ehhhh ... helaas heb ik niet effe eenTypeR K20 blok overanders had je die wel gekregen
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:52 schreef t0n het volgende:
[..]
Had hem gehoord pik, ik wil em zeker. Ik bel je v/d week ff. Gezellig!
Voor de rest:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Looks good, zie alleen op de laatste foto een verticale kras, maar kan hem niet voelen met me nagel/vinger etc. Dus lijkt me gewoon een krasje van het plaatsen van de zuiger?
Door de foto's lijken de cilinderwanden net spiegels. Ze zijn wel superschoon, maar geen spiegels.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:52 schreef t0n het volgende:
[..]
Had hem gehoord pik, ik wil em zeker. Ik bel je v/d week ff. Gezellig!
krasje hoort er imo niet te zitten, maar expert ben ik er ook wel weer niet in.....zou iig proberen de oorzaak van de kras uitzoeken (zuigerveren, vuil en dergelijke)quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:52 schreef t0n het volgende:
[afbeelding]
Looks good, zie alleen op de laatste foto een verticale kras, maar kan hem niet voelen met me nagel/vinger etc. Dus lijkt me gewoon een krasje van het plaatsen van de zuiger?
Door de foto's lijken de cilinderwanden net spiegels. Ze zijn wel superschoon, maar geen spiegels.
Nou, ik wil wat unieks rijden. Ik heb de BC vele malen minder gezien in NL dan de HKS. de HKS is stiller, maar zal net zo veel vermogen opleveren als de BC.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:01 schreef tevebe het volgende:
Wat maakt het uit dat je HKS zo vaak ziet? Het is toch ook een van de betere merken? Zit er ook geluidsverschil en kwaliteitsverschil tussen die 2?
Ohja mooi project. Mooie auto.
Ok. Duidelijk. Ik kan me nog de uitlaat herinneren die je eerst op je oude civic hadquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:38 schreef t0n het volgende:
[..]
Nou, ik wil wat unieks rijden. Ik heb de BC vele malen minder gezien in NL dan de HKS. de HKS is stiller, maar zal net zo veel vermogen opleveren als de BC.
Thanks.
Hahah, inderdaad. Oude rotte motor was dat zeg.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:05 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ok. Duidelijk. Ik kan me nog de uitlaat herinneren die je eerst op je oude civic hadKwam flink wat geluid uit toen in Landgraaf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |