amenquote:Op dinsdag 26 december 2006 15:23 schreef t0n het volgende:
[..]
.... ik doe het betere schroefwerk wel...
Wrak is een groot woord... Kopschade kan je het beter noemen... Ik weet zeker, wanneer hij klaar is, is hij sterker dan een schadevrije auto...quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:56 schreef robbedoeseos300d het volgende:
ff een onbeschaamde tvp.
Wel leuk om even te volgen hoe dit wrak er straks bij staat.
Ik zelf ben n.l. niet zo kapot van dit soort gesleutel.
Wel knap dat je dit kunt.
Heb je hier voor geleerd of is dit gewoon door schade en schande wijs geworden.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:25 schreef t0n het volgende:
[..]
Wrak is een groot woord... Kopschade kan je het beter noemen... Ik weet zeker, wanneer hij klaar is, is hij sterker dan een schadevrije auto...
-- edit, laat maar--quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:17 schreef hardcorebass het volgende:
leuk projectje, ik ga binnekort ook op zoek naar een honda civic hatch als ik me rijbewijs heb![]()
(Verkapte tvp)
ach wtf maakt et uit, als ie maar van A naar B gaatquote:Op zondag 14 januari 2007 01:07 schreef PeuRac het volgende:
Het is heel diep zwart of niet? Je auto ziet er mooi uit zo, gaat wat leuks worden
Vraagje, mag die 206 SW dat wel trekken, zou uit mijn hoofd mag die nog geen 1200kg trekken namelijk![]()
Je kent me toch.. Ik heb d'r schijt aanquote:Op zondag 14 januari 2007 01:07 schreef PeuRac het volgende:
Het is heel diep zwart of niet? Je auto ziet er mooi uit zo, gaat wat leuks worden
Vraagje, mag die 206 SW dat wel trekken, zou uit mijn hoofd mag die nog geen 1200kg trekken namelijk![]()
Dat zijn leuke grappen als je bij een aanrijding betrokken raakt......quote:Op zondag 14 januari 2007 19:32 schreef t0n het volgende:
[..]
Je kent me toch.. Ik heb d'r schijt aan
Ik heb geen E rijbewijs (dubbelas aanghanger + geremd) en die auto mag het idd niet tillen
Het is geen zwart... Het is bruin...
MAAR HET GING TOCH GOED!!!!!!!!!!!!!11111einzquote:Op zondag 14 januari 2007 19:35 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Dat zijn leuke grappen als je bij een aanrijding betrokken raakt......
Dan hebben ze ineens schijt aan je baan en alles wat je lief is.
Daarnaast doet de verzekering ook niet moeilijk. Die keren dan n.l. niets uit.![]()
Preciesquote:Op zondag 14 januari 2007 19:40 schreef zBus het volgende:
[..]
MAAR HET GING TOCH GOED!!!!!!!!!!!!!11111einz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |