Nee, Roel is een kameraad van hem, daar ken ik em van. xDquote:Op vrijdag 17 november 2006 16:31 schreef dRobje het volgende:
die laatste zijn leukkkk!!!!!
don't know.. broertje van Rik heet Roel?
Wendy is hot!!!!!
Hahahahhaah ik las zonder mdmaquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:41 schreef Zosk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
breezah moeder?![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2006 20:18 schreef Nawien het volgende:
[..]
Hahahahhaah ik las zonder mdmamaar die ma is echt te breezah :R
quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:41 schreef Zosk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
breezah moeder?![]()
dude.. ik heb genoeg gezien waar mn plasser van omhoog gaat wijzen..quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:26 schreef RijstNatie het volgende:
er zit maar weinig lekkers tussen hoor
quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:41 schreef skippy22 het volgende:
http://fotoboek.nachtprac(...)/normal_DSC_0134.jpg
http://fotoboek.nachtprac(...)/normal_DSC_0137.jpg
Dat zijn geen breeszah,s maar rednecks Wat een inteelt koppen
![]()
![]()
Kun je die foto,s niet aanpassen En als ze echt groot zijn laden ze langzaam Of vernaggelen de fok layoutquote:Op zaterdag 18 november 2006 16:27 schreef M3CABRIO het volgende:
Kudtzooi, zelfs XS hosting trekt mijn pics al niet meer....
Iemand nog een andere host waar je grote pics kan dumpen om hier te posten?
Heb geen zin om ze vanaf mijn eigen site te linken, kost meer dan een gig per dag voor 5 pics...
Moet ik hier ook nog even inderdaadquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:05 schreef cheukert het volgende:
tvp
Idd, van de zomer liepen er al mensen mee, nu de halve school hierquote:Op woensdag 15 november 2006 13:08 schreef Stansfield het volgende:
What the fuck doet iedereen tegenwoordig met zo'n palestijnen sjaaltje om zijn nek.
Wannabe spierenquote:Op donderdag 16 november 2006 17:16 schreef liiszle het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
jeeezuuuusss
http://www.superdudes.nl/70-Volki3jj/pics#107581838
Hmm, volgens mij woont zij hier in't dorp..quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:59 schreef skippy22 het volgende:
[afbeelding]
Niet al te knappe BreEzAh![]()
ben je mooi klaar mee danquote:Op zondag 19 november 2006 19:13 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij woont zij hier in't dorp..
Komt van Sint-Niklaas (een plaats vlakbij Gent), maar dan uitgesproken met zo'n onverstaanbaar kutdialectquote:Op zondag 19 november 2006 17:38 schreef Dont_Panic het volgende:
Sinterklaas.be?
nee, das meer hockeystyle (breezerstyle en hockeystyle is verschillend. Bij breezers hejje namelijk nog lelijkerds ertussen lopen, maar bij de hockeysters zijn geen lelijkerds te vinden)quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:39 schreef dRobje het volgende:
[..]
er staat niet bij 'Hebben kraag omhoog'
das toch echt uber-breezah!![]()
Die ken ik, die zat bij mij op school en woont bij mij in de buurt.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:18 schreef dRobje het volgende:
[afbeelding]
kinda cute..
maar toch -->
quote:Op vrijdag 17 november 2006 05:07 schreef Paddokingnr1 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Doe mij dan ook maar zonder![]()
zij is lievquote:Op zondag 19 november 2006 22:32 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Die ken ik, die zat bij mij op school en woont bij mij in de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |