Mooi! O-Ren komt dus ookquote:Op woensdag 15 november 2006 15:18 schreef mr_Brown het volgende:
enne.... ik kan denk wel de 14egoed plan!
Ik weet het niet Gijs…blijkbaar ga je niet al te zuinig met je games om.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:28 schreef -Struikrover- het volgende:
Mag ik CoD2 van je lenen strol?
quote:Op woensdag 15 november 2006 15:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik weet het niet Gijs…blijkbaar ga je niet al te zuinig met je games om.
als tie nog heel isquote:Op woensdag 15 november 2006 15:39 schreef Bastard het volgende:
Euh trouwens.. struik... was je klaar met TH? ... dan wil ik hem heel graag terug namelijk...![]()
dat weet ik nietquote:
Mn middelvinger ook.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:47 schreef gijsje79 het volgende:
GoW gehaald wat een box.
Bijna 5 cm dik.
whahahahahhaquote:
quote:
Nee morgen Gijsquote:
ik wel, de KPN of vorige eigenaar nietquote:Op woensdag 15 november 2006 15:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik weet het niet Gijs…blijkbaar ga je niet al te zuinig met je games om.
hahaquote:Op woensdag 15 november 2006 15:39 schreef Bastard het volgende:
Euh trouwens.. struik... was je klaar met TH? ... dan wil ik hem heel graag terug namelijk...![]()
Yeah sure.. ik heb met normale post dat soort dingen ook hoor.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee morgen GijsPost komt altijd in 1 dag.... altijd al gehad.... vorige keer lulde Dimplus maar wat tegen je
Zn games zijn zn kindjes.. dus die is wel voorzichtig, zat het in een bubbeltjesenvelop?quote:Op woensdag 15 november 2006 18:01 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
ik wel, de KPN of vorige eigenaar niet
maar kan me niet voorstellen dat Gijsje er niet zuinig op is
Ja, maar hij starte vanaf de eerste keer al moeilijk opquote:Op woensdag 15 november 2006 18:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zn games zijn zn kindjes.. dus die is wel voorzichtig, zat het in een bubbeltjesenvelop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |