Fajaquote:Op donderdag 7 december 2006 19:38 schreef Faja-Lobi het volgende:
Jaloers op jullie buikjes
Dankquote:Op zondag 10 december 2006 14:58 schreef pinquit het volgende:
waaaauuuww viev~!! wat een mooie buik![]()
en leuk om het gezicht-achter-viev eens te zienmooie dame hoor
![]()
Hopelijk komt er net zo'n mooi ventje uit als die 2 van jouquote:Op zondag 10 december 2006 17:12 schreef Belana het volgende:
woeiiii Vivi wat een mooie dikke ()buik
meid je bent prachtig!
en een slaapbuikwat goed toch
NEEEEE!! DAT IS GEEN STRIAE!!!! dat is van m'n pantyyyyy!!!!!quote:Op zondag 10 december 2006 17:23 schreef Moonah het volgende:
Zeg Viev, zie ik daar striea op die tweede foto...![]()
En Slaapmeis, wat ben je al dik!![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 17:36 schreef Moonah het volgende:
Ah, ik zei het fout begrijp ik...
striae dus....![]()
ow sjit, misschien zijn dit pas de eerste foto's die ik zie, nee toch? he ik ben in de war * schaam*quote:Op zondag 10 december 2006 15:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dank![]()
Al mijn pics waren trouwens gewoon mét hoofd hoor
Doet me denken aan die "hollandse garnalen reclame"..."Vivi..nu mét hoofd".
Nee joh, ik heb er maar 2 ofzo geplaatst hoor, ik verwacht echt niet dat je dat onthouden hebtquote:Op zondag 10 december 2006 21:14 schreef pinquit het volgende:
[..]
ow sjit, misschien zijn dit pas de eerste foto's die ik zie, nee toch? he ik ben in de war * schaam*![]()
![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 21:19 schreef pinquit het volgende:
ik ben even gaan spittenmaar ik heb er iig 1 gevonden!!!
Dank jequote:Op zondag 10 december 2006 21:41 schreef pinquit het volgende:
ooh nikky zo mooi!echt zo'n mooi bolleke
Die vlindertjesquote:Op zondag 10 december 2006 21:36 schreef nikky het volgende:
[afbeelding]
34.3 weken. Zit nog erg hoog.
Ok!!quote:
We moesten toch nog foto's maken voor de beebiesite, dus dat hebben we dan ook meteen weer gehadquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:15 schreef beefcake het volgende:
Lekker ben jij, een beetje je net wakkere vriendin op de foto zettenVan mij had je iets naar je hoofd gekregen
![]()
Maar het gaat natuurlijk om de buik, en die is prachtig
Ze glunderde helemaal toen ik het haar liet lezenquote:Op zondag 17 december 2006 14:56 schreef Slaapmeisje het volgende:
Webcrowler wat heeft je vriendin een mooie buik zeg. Hij is echt prachtig
Goeie ideeën moet je altijd uitvoeren!quote:Op maandag 18 december 2006 12:46 schreef Vivi het volgende:
Ik had het idee om me met zilverfolie te vermommen als kerstbal voor onze kerstkaarten!
Die buik past niet in een envelop hoor....quote:Op maandag 18 december 2006 12:48 schreef Moonah het volgende:
[..]
Goeie ideeën moet je altijd uitvoeren!![]()
![]()
Je hebt mijn adres he....![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 19:57 schreef Smirre het volgende:
Webcrowler, wat goed dat je nu eens een foto binnenshuis hebt gemaakt, dat strand wordt nu wel erg koud, niet?![]()
Maar ze ziet er mooi uit, evenals Karin. Prachtig, ik kan/wil niet anders zeggen!
quote:Op maandag 18 december 2006 12:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die buik past niet in een envelop hoor....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |