abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 november 2006 @ 14:32:18 #76
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_43636592
quote:
Op donderdag 16 november 2006 19:30 schreef Lois het volgende:

[..]

Wij hebben zo'n stoffer en blik op steel, dat is helemaal berehandig als je niet veel wilt bukken. Ze komen er zelf al mee aan dribbelen als ze klaar zijn met spelen
Oh ja, wat handig, waar koop je die? (Heb ze nog nooit gezien in de winkel, maar er eigenlijk ook nooit naar gezocht)

V.w.b. puberteit... daar maak ik me nog maar niet druk om, ik hoop dat je daar als ouder wel een beetje in meegroeit
pi_43637198
gewoon blokker oid, wij hebben er ook 1:

de kinderen maken er soms zelfs ruzie over.
pi_43637949
die dingen zijn inderdaad verekte handig!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  Admin vrijdag 17 november 2006 @ 15:29:24 #79
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_43638173
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 14:32 schreef Tan het volgende:

V.w.b. puberteit... daar maak ik me nog maar niet druk om, ik hoop dat je daar als ouder wel een beetje in meegroeit
Tuuk!!!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_43638286
Ik ben altijd zo blij met het vertrouwen in de toekomst dat Yvonne mij inboezemt. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_43639048
Mijn zoon verzuchtte vreoger altijd dat hij alles moest doen en nooit wat mocht. Nou hij heeft het geweten, hij mocht stofzuigen, afstoffen en de deuren soppen (7 jaar) heeft even geholpen
Zijn eigen kamer houdt hij netjes dat wil zeggen geen rommel op de vloer, bed of bureau.
Spelen doet hij op zijn eigen kamer dus in de woonkamer blijft het ook redelijk netjes, wat hij gebruikt moet hij ook opruimen.
De vaatwasser moet hij uitruimen en als ik werk en hij vrij heeft moet hij stofzuigen (13 nu)
hm hij doet dus veels te weinig ik laat hem zijn kamer zelf maar stofzuigen en afstoffen voortaan:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')