hey dat was mijn text en dat sloeg op mezelfquote:
GVD, ik word er echt serieus helemaal ziek vanquote:Op woensdag 15 november 2006 19:17 schreef demins het volgende:
[..]
Je studie is je uitdaging, jongeman! Heb je goed gestudeerd vandaag? Want met dure boeken kopen alleen red je het niet!![]()
hey meisquote:
Ik gooi er een PC eend tegenaan, wat bedoel je?quote:
heej oortjequote:
Dat is toch geen uitdaging meer te noemenquote:Op woensdag 15 november 2006 19:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
We hebben nog nooit tegelijkertijd een ban gehad, ook een uitdaging![]()
Jij gaat niet schuil achter de twee genoemde klonen!quote:Op woensdag 15 november 2006 19:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik gooi er een PC eend tegenaan, wat bedoel je?
yeps nu welquote:Op woensdag 15 november 2006 19:27 schreef demins het volgende:
[..]
Gladys! Lekker geslapen? Goede been gebruikt?![]()
![]()
![]()
Joohana vind ik bijna een compliment (maar dat komt omdat ik para ben denk ikquote:Op woensdag 15 november 2006 19:28 schreef demins het volgende:
[..]
Jij gaat niet schuil achter de twee genoemde klonen!
heej klodderquote:Op woensdag 15 november 2006 19:35 schreef Inodder het volgende:
Hopladiejee ben ik weer![]()
Goenden avond saampjes![]()
Geef ff een linkje dan!quote:Op woensdag 15 november 2006 19:18 schreef Inodder het volgende:
[..]
hey dat was mijn text en dat sloeg op mezelf![]()
Wie zou Bommie zijn teksten eigenlijk schrijven?quote:Op woensdag 15 november 2006 19:43 schreef versabommie het volgende:
YEAH! YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! YEAH YEAH
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
WHEEEEEEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
TIMMEEEEEEEEEY!quote:Op woensdag 15 november 2006 19:45 schreef demins het volgende:
[..]
Wie zou Bommie zijn teksten eigenlijk schrijven?![]()
http://www.break.com/movies/patiencechild.htmlquote:Op woensdag 15 november 2006 19:45 schreef demins het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook al sinds zijn komst af ja,.. paranoide hequote:Op woensdag 15 november 2006 19:45 schreef demins het volgende:
[..]
Dezelfde ghostwriter als vorig jaar!quote:Op woensdag 15 november 2006 19:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
http://www.break.com/movies/patiencechild.html
geef jezelf niet teveel krediet eend,quote:Op woensdag 15 november 2006 19:42 schreef PC eend het volgende:
Buuf het was maar een geintje hoor![]()
![]()
Maar je lokte het wel een beetje uit door te zeggen dat ik doorsla en van geen ophouden weet![]()
![]()
Probeer ik een beetje subtiel te 'rellen' met humor, word ik zelf geplayedquote:Op woensdag 15 november 2006 20:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
geef jezelf niet teveel krediet eend,maar ook de buuf moet soms eten en de kinders naar bed...
maar daar ben ik weer!![]()
Wat zei je ook alweer? je was traag van begrip en wil graag gelijk geloof ik hè?!![]()
![]()
Maar wél door Buurvrouw!quote:Op woensdag 15 november 2006 20:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Probeer ik een beetje subtiel te 'rellen' met humor, word ik zelf geplayed![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |