Ja die ja! Naam?quote:Op woensdag 15 november 2006 13:27 schreef macondo het volgende:
"Brian Roy, mijn favoriet "
Belg? Belg? Het is het beste dat Nederland te bieden heeft. Geboren in A'dam.quote:Op woensdag 15 november 2006 13:29 schreef RoofingBurner het volgende:
Is het die gesjeesde Belgische commentator, van komt dat schot..... Wist ik nou zijn naam maar.
Tot drie jaar geleden deed hij nog wel eens commentaar bij Oog radio, als Groningen thuis speelde. Genieten zeg. Een volle pagina prachtige uitspraken, voor de Hugo Walker-adept. http://www.globalxs.nl/home/j/jatilwil/hugo.htmlquote:Op woensdag 15 november 2006 13:30 schreef Peterselieman het volgende:
Hugo Walker?
quote:Op woensdag 15 november 2006 13:30 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Belg? Belg? Het is het beste dat Nederland te bieden heeft. Geboren in A'dam.
Dank, dank!quote:Op woensdag 15 november 2006 13:27 schreef macondo het volgende:
"Brian Roy, mijn favoriet "
(schitterende vraag trouwens Gooitzen)
Jawel.quote:Op woensdag 15 november 2006 13:40 schreef Nembrionic het volgende:
Die was er niet?
Nee.quote:Op woensdag 15 november 2006 13:48 schreef cafca het volgende:
Was Ton Lensink niet vroeger TV-sint?
quote:Op woensdag 15 november 2006 14:26 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Nee.
Het is iemand die verder niet zo bekend was.
Gisteren stond nog een heel groot artikel over Sinterklaas in de Volkskrant (halve pagina). Daarin werd zijn naam zeker enkele keren genoemd.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:37 schreef Peterselieman het volgende:
Een iets te moeilijke vraag misschien?
Ik lees geen volkskrant, dus ik heb geen flauw ideequote:Op woensdag 15 november 2006 14:39 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Gisteren stond nog een heel groot artikel over Sinterklaas in de Volkskrant (halve pagina). Daarin werd zijn naam zeker enkele keren genoemd.
Het was een actuele 'verkiezingsgrap'quote:Op woensdag 15 november 2006 14:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Iemand die verder niet zo bekend was..
Een Rebus zal eerder helpen, denk ikquote:Op woensdag 15 november 2006 15:00 schreef Lienekien het volgende:
Hint?
Helaas.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:16 schreef RoofingBurner het volgende:
römer?
Adrie van Oorschot.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:16 schreef Lienekien het volgende:
Wat was het vorige antwoord?
Die was Wegwijspietquote:Op woensdag 15 november 2006 15:18 schreef Z het volgende:
Michiel Kerbosch?
"Moeten kunnen." Nee, niet als we er zo lang zoet mee zijn.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:18 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Adrie van Oorschot.
Ik vind dat deze vragen deze weken best moeten kunnen. Midden in de zomer ligt dat wat anders. Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |