Gisteren stond nog een heel groot artikel over Sinterklaas in de Volkskrant (halve pagina). Daarin werd zijn naam zeker enkele keren genoemd.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:37 schreef Peterselieman het volgende:
Een iets te moeilijke vraag misschien?
Ik lees geen volkskrant, dus ik heb geen flauw ideequote:Op woensdag 15 november 2006 14:39 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Gisteren stond nog een heel groot artikel over Sinterklaas in de Volkskrant (halve pagina). Daarin werd zijn naam zeker enkele keren genoemd.
Het was een actuele 'verkiezingsgrap'quote:Op woensdag 15 november 2006 14:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Iemand die verder niet zo bekend was..
Een Rebus zal eerder helpen, denk ikquote:Op woensdag 15 november 2006 15:00 schreef Lienekien het volgende:
Hint?
Helaas.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:16 schreef RoofingBurner het volgende:
römer?
Adrie van Oorschot.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:16 schreef Lienekien het volgende:
Wat was het vorige antwoord?
Die was Wegwijspietquote:Op woensdag 15 november 2006 15:18 schreef Z het volgende:
Michiel Kerbosch?
"Moeten kunnen." Nee, niet als we er zo lang zoet mee zijn.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:18 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Adrie van Oorschot.
Ik vind dat deze vragen deze weken best moeten kunnen. Midden in de zomer ligt dat wat anders. Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |