Als je geraakt wordt terwijl je de chainsaw aan het opstarten bent moet je de knop opnieuw indrukken.quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:39 schreef masterdave het volgende:
Ik heb beetje moeite met de Chainsaw, om de 1 of andere reden wil die niet altijd zagen of zo.
omfg ik ookquote:Op vrijdag 17 november 2006 08:32 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zit nu op mijn werk en kan aan niks anders denken!Wat een game
Ik wil ook vrijgezel zijnquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:11 schreef nexhil het volgende:
[..]
omfg ik ook
Ik had gisteren 3 uur gespeeld met een maat van me,
ging binnen het kwartier dat ik gestopt was met het spel slapen... omfg ik was de hele nacht gears of war aan het spelen in mijn hoofd![]()
![]()
![]()
![]()
morgen de hele dag GoW![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik woon samenquote:
quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:21 schreef nexhil het volgende:
[..]
Ik woon samen
maar mijn vriendin weet dat ik echt al maanden op GoW aan het wachten was![]()
( ze gaat zelfs mee naar lan-parties en speelt wolfenstein: enemy- territory)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heb ik geen zin meer om verder te spelen....Bah. En het is niet alsof ik niet genoeg kansen heb op werk, maar ik zit nu maar op bevestigingen te wachten. Als dat nu komt dan ik vol goede moed verdergaan.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:33 schreef Mystikvm het volgende:
Ik kan in principe de hele dag GoW spelen, maar wil verdomme gewoon een baan. Werkloos zijn is zwaar klote, je hebt echt geen zin meer in leuke dingen.
Ik heb dus daarstraks ff GoW gespeeld, maar na een paar keer gefaald te hebben op dat stuk met diesucces man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heb ik geen zin meer om verder te spelen....Bah. En het is niet alsof ik niet genoeg kansen heb op werk, maar ik zit nu maar op bevestigingen te wachten. Als dat nu komt dan ik vol goede moed verdergaan.
wel zou ik graag vrij hebben vandaag, maar goed, vriendin is vanavond weg dus ik kan (als nedgame netjes de game verstuurd heeft) de hele avond/nacht gamen
GoWGEARS
![]()
Voor mij is het dan vanavond (zal wel vannacht worden) dan ook eindelijk zo verquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:37 schreef bluebit het volgende:
[..]
succes man!
wel zou ik graag vrij hebben vandaag, maar goed, vriendin is vanavond weg dus ik kan (als nedgame netjes de game verstuurd heeft) de hele avond/nacht gamen
GoWGEARS
![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 17 november 2006 08:32 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zit nu op mijn werk en kan aan niks anders denken!Wat een game
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eh? Tegen mij? Heb ik iets gemist? Was dat de server waarop 5 rondes gespeeld werden op die begraafplaats toevallig? Ik heb je niet gezien volgens mij....... Dan moet het rond 17:00 geweest zijn....... Ik heb je niet gezien, maar ik lette er niet op. Jij moet dan als human gespeeld hebben.quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb m even kunnen spelen gisteravond, na al die ‘’speel m op hardcore’’ adviezen dat gekozen, en 10 minuten later gauw weer op Casual gezet :’)
Ook even op Live gespeeld (oa tegen Robhimself), en dat was wel heel strak zeg
Ik zal iig altijd Locust Horde spelen, die geluiden zijn echt te gek, alleen een beetje jammer dat je niet goed kan zien wie je neer moet maaien, maar dat zal met ervaring te maken hebben denk ik.
Nee was s'avonds rond 10en denk ik, ik was Locust. (Nyx 1978)quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:33 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Eh? Tegen mij? Heb ik iets gemist? Was dat de server waarop 5 rondes gespeeld werden op die begraafplaats toevallig? Ik heb je niet gezien volgens mij....... Dan moet het rond 17:00 geweest zijn....... Ik heb je niet gezien, maar ik lette er niet op. Jij moet dan als human gespeeld hebben.
Wat ik wel rot vond: Ik zie een gast uit dekking staan, schiet m neer, loop naar hem toe om hem een trap te verkopen. Vervolgens hoorde ik achter me een kettingzaag..... DOOD!
Execution is het vetst.
Toen heb ik net gespeeld, mijn gamertag is Stig NL, er is ook een gast die The Stig NL heet.......quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee was s'avonds rond 10en denk ik, ik was Locust. (Nyx 1978)
Hmm, dan was het misschien The Stig NL inderdaad.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:49 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Toen heb ik net gespeeld, mijn gamertag is Stig NL, er is ook een gast die The Stig NL heet.......
quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:43 schreef Kremers het volgende:
Must have... HD-TV....
Hmm, ik ga nu toch maar eens serieus rondkijken naar zo'n dingDit spel moet eigenlijk op HD-TV gespeeld worden
jaquote:Op vrijdag 17 november 2006 12:38 schreef xFriendx het volgende:
Wie speelt dit op een normale breedbeeld tv? Ik heb een 70cm (of 72, iets in die richting) 100hz breedbeeld tv, is het ook dan kwijlen geblazen?
Absoluut, je hebt echt geen HD-TV ‘nodig’ om te genieten van de 360 graphics.quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:38 schreef xFriendx het volgende:
Wie speelt dit op een normale breedbeeld tv? Ik heb een 70cm (of 72, iets in die richting) 100hz breedbeeld tv, is het ook dan kwijlen geblazen?
quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:15 schreef Slickrick het volgende:
heb gister ook met een aantal Nederlanders zitten spelen, kon alleen niks zeggen kan mijn headset niet vinden na mijn verhuizing.
maar wat een vette gamezeg:Dat vond ik ook echt te bruut, beste tot nu toe in GoW. Voor mij danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die Berserker, te vet
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
Ik vind het spel tegenvallen, grafisch erg kut, gameplay is rotter dan een appel op een mesthoop en de missies zijn saai en ééntonig. Multiplay is ook tè standaard voor woorden.quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:57 schreef kepler het volgende:
dus, is een het een beetje een tof spel?![]()
We hebben een winnaar, u wint een enkel reisje naar de maan, u bent niet waardig voor deze planeet.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik vind het spel tegenvallen, grafisch erg kut, gameplay is rotter dan een appel op een mesthoop en de missies zijn saai en ééntonig. Multiplay is ook tè standaard voor woorden.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:20 schreef Strolie75 het volgende:
KUTSPEL IS HET!
KOST ME GODVERDOMME EEN HDTV 1 jaar eerder dan gepland.
Bij jou komen ze ten minste nog een x langs, ik mag meteen tot maandag wachtenquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:33 schreef Ceased2Be het volgende:
die LE CE is al lang en breed verstuurd, maar naar m'n adres in den bosch terwijl ik noodgedwongen bij m'n ouders logeer omdat m'n verwarming het heeft begeven.
Mooi briefje van tnt in de bus gekregen dat ze vandaag nog eens proberen het pakket af te geven omdat het niet door de brievenbus kan, maar ik kan pas morgen het pakket op gaan halen
dus HOPELIJK kan ik morgen ook meegenieten van GoW.
Pre-orderen is ook echt het domste wat je kan doen bij zulk soort spellen, maar goed...quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:36 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Bij jou komen ze ten minste nog een x langs, ik mag meteen tot maandag wachten![]()
ow dan laat ik hem wel liggenquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik vind het spel tegenvallen, grafisch erg kut, gameplay is rotter dan een appel op een mesthoop en de missies zijn saai en ééntonig. Multiplay is ook tè standaard voor woorden.
mijn gewone breedbeeld na 2 maanden 360 ook weg gedaan... HD is echt een verschil!quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:06 schreef Slickrick het volgende:
Heb van de week een LCD gekocht samsung LE32n71b.
Ik moet zeggen dat Gow op 1080i er echt super vet uitzien niet te vergelijken met een gewonen breedbeeld tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |