quote:Op woensdag 15 november 2006 07:42 schreef Strolie75 het volgende:
Ik liep vanochtend vanaf het station naar mijn werk, en ik moest me echt inhouden om niet gebukt van cover naar cover te rennen.
Op zich zou dat overigens geen overstandige skill zijn om aan te leren zijn aangezien ik in A'dam werk.
Dan hoop ik niet dat je ooit verslaafd aan DOAX2 raakt, zien we je nog in een bikini over amsterdam lopenquote:Op woensdag 15 november 2006 07:42 schreef Strolie75 het volgende:
Ik liep vanochtend vanaf het station naar mijn werk, en ik moest me echt inhouden om niet gebukt van cover naar cover te rennen.
Op zich zou dat overigens geen onverstandige skill zijn om aan te leren zijn aangezien ik in A'dam werk.
You've got mail!quote:Op woensdag 15 november 2006 10:26 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Heb gisteren een revieuw gezien op Gamekings ofzo. Wat een spel zeg.
w00000000000000000t, ik ga belluh!quote:Op woensdag 15 november 2006 11:02 schreef Robhimself.2 het volgende:
Sommige Bart Smit filialen schijnen hem al in de verkoop te hebben.Run Forrest, ruuuuuuuuuun!
Als dat zo is ga ik meteen dimplus mailen!quote:Op woensdag 15 november 2006 11:02 schreef Robhimself.2 het volgende:
Sommige Bart Smit filialen schijnen hem al in de verkoop te hebben.Run Forrest, ruuuuuuuuuun!
quote:Op woensdag 15 november 2006 12:19 schreef masterdave het volgende:
Net gebeld naar gameplaza, maar ze gaan um idd echt niet eerder als vrijdag verkopen, tenzij er een winkel is die um eerder verkoopt, dan gingen ze met microsoft bellen, en dan met toestemming gingen ze um eerder verkopen...dus iedereen die hier goede hoop probeert te verkondigen, hou het gewoon lekker op vrijdag, kan je ook niet op je bek gaan.
zijn ze al aan het bellen naar MS ?quote:Op woensdag 15 november 2006 12:16 schreef Fliepke het volgende:
Mijn gameshop verkoopt hem vanaf 17.00 vandaag.
Luxe hoer!quote:Op woensdag 15 november 2006 12:57 schreef Wessiej het volgende:
Ik ga zo ook de Special Edition ophalen, dan heb ik 2 GoW thuis liggen
Waar dan? Mijn lokale gameboer verkoopt hem vanaf morgen (Foregames ni Tilburg)quote:Op woensdag 15 november 2006 12:55 schreef Robhimself.2 het volgende:
Bastard, klopt! Ik heb hem zojuist opgehaald!!Doet vreugde dansje!*
![]()
quote:- Uw pakket is verzonden via TNT Post
Dixons! Go, now!quote:Op woensdag 15 november 2006 12:59 schreef Fezzizzel het volgende:
[..]
Waar dan? Mijn lokale gameboer verkoopt hem vanaf morgen (Foregames ni Tilburg)
wat doe je hier nogquote:Op woensdag 15 november 2006 12:55 schreef Robhimself.2 het volgende:
Bastard, klopt! Ik heb hem zojuist opgehaald!!Doet vreugde dansje!*
![]()
Ze gaan um ook vandaag verkopenquote:Op woensdag 15 november 2006 12:23 schreef kepler het volgende:
[..]
[..]
zijn ze al aan het bellen naar MS ?
Yep, hier is een slachtoffer van dat beleid. Nou ja, ik kan nog wel twee dagen wachten.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:10 schreef BMH het volgende:
Nedgame heeft van Microsoft gehoord gekregen dat ze het spel nog niet mogen verkopen.
Grapje zeker?quote:
Bij deze wel, iemand van MS zei dat ze vroegen om het pas de 17e te verkopen, maar zonder boete.quote:
Hier nog eenquote:Op woensdag 15 november 2006 14:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Yep, hier is een slachtoffer van dat beleid. Nou ja, ik kan nog wel twee dagen wachten.
http://youtube.com/watch?v=tpkfDXJp5jQquote:Op woensdag 15 november 2006 00:29 schreef CecilBDemented het volgende:
Mister_Monkeyman waar is jouw avatar van?
Haha.quote:Op woensdag 15 november 2006 07:42 schreef Strolie75 het volgende:
Op zich zou dat overigens geen onverstandige skill zijn om aan te leren zijn aangezien ik in A'dam werk.
De winkels moesten net als met Halo 2 een contract tekenen waar duidelijk in staat dat als ze het spel voor de release verkopen ze een boete krijgen. Intertoys verkocht Halo 2 ook voor de release date en moest toen ook 10.000+ betalen wegens contractbreuk.quote:
Grappig, iedereen valt wel over Hellfire, maar nu mensen hem daags voor release hebben tolereren we het ineens wel?quote:Op woensdag 15 november 2006 16:57 schreef Chocobo het volgende:
Mijne is verstuurd.... morgen binnen![]()
Paar jaar terug, 1e SC... En worth every minute...quote:Op woensdag 15 november 2006 17:57 schreef Xbox_360 het volgende:
Morgen ga ik maar weer eens de stad inIk word zo f*cking ongeduldig vlak voor de release van een game als deze. Ben iig niet de enige die er last van heeft
![]()
Behalve als je wacht op jequote:Op woensdag 15 november 2006 17:58 schreef febster het volgende:
Ik heb hem, ze hadden hem gewoon staan, dus ja, dan neem je hem gewoon mee, niet waar
Heb je het tegen mijquote:Op woensdag 15 november 2006 17:38 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Grappig, iedereen valt wel over Hellfire, maar nu mensen hem daags voor release hebben tolereren we het ineens wel?
Ik weet sinds de Gamecube/Xbox tijd dat je niks hebt aan pre orders. Een goede verstandhouding met iemand uit een speelgoedzaak die altijd 2 dagen van te voren die zooi al hebben, welquote:Op woensdag 15 november 2006 18:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Behalve als je wacht op jepreorder
Maar daar krijg ik over het algemeen geen LE voor...quote:Op woensdag 15 november 2006 18:07 schreef febster het volgende:
[..]
Ik weet sinds de Gamecube/Xbox tijd dat je niks hebt aan pre orders. Een goede verstandhouding met iemand uit een speelgoedzaak die altijd 2 dagen van te voren die zooi al hebben, wel.
Klopt, maar die zooi kijk ik toch niet. Heb hier een Halo2 LE staan maar doe er niks meequote:Op woensdag 15 november 2006 18:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maar daar krijg ik over het algemeen geen LE voor...
Zolang het iets fixed snap ik je smilie niet. Dat is toch goed nieuws?quote:Op woensdag 15 november 2006 18:10 schreef febster het volgende:
[..]
Oveirgens heeft GoW al wel meteen een update nodig via Xbox Live
Aan de ene kant heb je gelijk. Maar een game die af is hoeft toch niet gelijk een fix? Want dan heb ik een klein beetje het vermoedden dat hij eigenlijk nog niet 100% af wasquote:Op woensdag 15 november 2006 18:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zolang het iets fixed snap ik je smilie niet. Dat is toch goed nieuws?
Nee dat klopt.... dat zei Chris ook.... een game is eigenlijk nooit af maar de release druk zal wel erg groot geworden zijn.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:24 schreef febster het volgende:
[..]
Aan de ene kant heb je gelijk. Maar een game die af is hoeft toch niet gelijk een fix? Want dan heb ik een klein beetje het vermoedden dat hij eigenlijk nog niet 100% af was
Overigens zijn mijn eerste indrukken zeer positief.
Tjah, hoe complexer games worden, hoe meer bugs erin sluipen, dat ga je ook niet tegen denk ik...quote:Op woensdag 15 november 2006 18:24 schreef febster het volgende:
[..]
Aan de ene kant heb je gelijk. Maar een game die af is hoeft toch niet gelijk een fix? Want dan heb ik een klein beetje het vermoedden dat hij eigenlijk nog niet 100% af was
Overigens zijn mijn eerste indrukken zeer positief.
Ik wel.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:10 schreef febster het volgende:
[..]
Klopt, maar die zooi kijk ik toch niet. Heb hier een Halo2 LE staan maar doe er niks mee
Nee oke, dat snap ik ook wel. Als je na een maand ofzo wat kleine bugs dmv een fix er nog uit haalt geen probleem, maar gelijk vanaf launch al een fix, hmm, tsjaa...quote:Op woensdag 15 november 2006 18:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Tjah, hoe complexer games worden, hoe meer bugs erin sluipen, dat ga je ook niet tegen denk ik...
Ja oke, heeft overigens een FRS die dingen niet eerder?quote:
Nu is hij gewoon te koop in de winkel huillie.quote:Op woensdag 15 november 2006 17:38 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Grappig, iedereen valt wel over Hellfire, maar nu mensen hem daags voor release hebben tolereren we het ineens wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |