quote:Op woensdag 15 november 2006 07:42 schreef Strolie75 het volgende:
Ik liep vanochtend vanaf het station naar mijn werk, en ik moest me echt inhouden om niet gebukt van cover naar cover te rennen.
Op zich zou dat overigens geen overstandige skill zijn om aan te leren zijn aangezien ik in A'dam werk.
Dan hoop ik niet dat je ooit verslaafd aan DOAX2 raakt, zien we je nog in een bikini over amsterdam lopenquote:Op woensdag 15 november 2006 07:42 schreef Strolie75 het volgende:
Ik liep vanochtend vanaf het station naar mijn werk, en ik moest me echt inhouden om niet gebukt van cover naar cover te rennen.
Op zich zou dat overigens geen onverstandige skill zijn om aan te leren zijn aangezien ik in A'dam werk.
You've got mail!quote:Op woensdag 15 november 2006 10:26 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Heb gisteren een revieuw gezien op Gamekings ofzo. Wat een spel zeg.
w00000000000000000t, ik ga belluh!quote:Op woensdag 15 november 2006 11:02 schreef Robhimself.2 het volgende:
Sommige Bart Smit filialen schijnen hem al in de verkoop te hebben.Run Forrest, ruuuuuuuuuun!
Als dat zo is ga ik meteen dimplus mailen!quote:Op woensdag 15 november 2006 11:02 schreef Robhimself.2 het volgende:
Sommige Bart Smit filialen schijnen hem al in de verkoop te hebben.Run Forrest, ruuuuuuuuuun!
quote:Op woensdag 15 november 2006 12:19 schreef masterdave het volgende:
Net gebeld naar gameplaza, maar ze gaan um idd echt niet eerder als vrijdag verkopen, tenzij er een winkel is die um eerder verkoopt, dan gingen ze met microsoft bellen, en dan met toestemming gingen ze um eerder verkopen...dus iedereen die hier goede hoop probeert te verkondigen, hou het gewoon lekker op vrijdag, kan je ook niet op je bek gaan.
zijn ze al aan het bellen naar MS ?quote:Op woensdag 15 november 2006 12:16 schreef Fliepke het volgende:
Mijn gameshop verkoopt hem vanaf 17.00 vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |