Dat moet jij zo nodig zeggen.... mijn antwoord: ga ergens in een hoekje zitten huilen. Ado komt dit wel boven op.quote:Op maandag 20 november 2006 23:34 schreef Eightball het volgende:
[..]
Mjah, maar dan heb je nog altijd de 'gun'-factor.
Niemand gunt Den Haag iets. Het is gewoon een teringclub.
Mjah, ik ben niet tegen ADO ofzo, ik had er zelfs vertrouwen in, dat dat geouwehoer nou eindelijk eens afgelopen zou zijn. Maar nee. Ik ben ook van mening dat de residentie een behoorlijke FC zou moeten hebben. Wat zit je nou tegen mij te zeiken? Is er niks gebeurd ofzo?quote:Op maandag 20 november 2006 23:36 schreef Ludacriss het volgende:
mijn antwoord: ga ergens in een hoekje zitten huilen. Ado komt dit wel boven op.
Hij heeft wel gelijk.quote:
Kom op man je zit de hele dag al onzinnig te blaten over Ado, net alsof heel dat club uit Hooligans bestaat. Zelfs Frans Adelaar vind dat er maar een klein deel is die het verpest en de rest niet. Jij doet net of daardoor heel dat club maar ten onder moet gaan ( meer dan 100 jaar historie ).... daarom was mijn antwoord ook ga niet zo zitten en discussier mee hoe je dit zou kunnen verkomen voor de volgende keer.quote:Op maandag 20 november 2006 23:40 schreef Eightball het volgende:
[..]
Mjah, ik ben niet tegen ADO ofzo, ik had er zelfs vertrouwen in, dat dat geouwehoer nou eindelijk eens afgelopen zou zijn. Maar nee. Ik ben ook van mening dat de residentie een behoorlijke FC zou moeten hebben. Wat zit je nou tegen mij te zeiken? Is er niks gebeurd ofzo?
Quote me effe.quote:Op maandag 20 november 2006 23:47 schreef Ludacriss het volgende:
Kom op man je zit de hele dag al onzinnig te blaten over Ado,
Stadionverboden met controle op uw lokale politiebureau.quote:Op maandag 20 november 2006 23:47 schreef Ludacriss het volgende:
hoe je dit zou kunnen verkomen voor de volgende keer.
in 1994 werd hij door een Amerikaanse deskundige beoordeeld als de meest overtuigende politicus (met het geluid uit )quote:Op maandag 20 november 2006 23:50 schreef Lucid het volgende:
Heerlijk statement van van Mierlo. Echt nog een politicus van de oude stempel die duidelijk inhoudelijk een standpunt kan verwoorden. Die het volk de wegwijst laat maar zeggen. Missen we de laatste tijd toch wel erg...
Als een ultra zeikstraal neergezet dus..quote:Op maandag 20 november 2006 23:53 schreef Aoristus het volgende:
in 1994 werd hij door een Amerikaanse deskundige beoordeeld als de meest overtuigende politicus (met het geluid uit )![]()
Dat wordt tegenwoordig niet meer gewenst. Het moet vooral snel en entertainment zijn.quote:Op maandag 20 november 2006 23:50 schreef Lucid het volgende:
Heerlijk statement van van Mierlo. Echt nog een politicus van de oude stempel die duidelijk inhoudelijk een standpunt kan verwoorden. Die het volk de wegwijst laat maar zeggen. Missen we de laatste tijd toch wel erg...
De hele politiek mist een man als Van Mierlo.quote:Op maandag 20 november 2006 23:48 schreef mcyodogg het volgende:
Wat mist D66 een man als van Mierlo.
nee hoor, elke verkiezing heeft een winnaar, dat waren zijn dagen van hoogtijquote:Op maandag 20 november 2006 23:57 schreef Eightball het volgende:
[..]
Als een ultra zeikstraal neergezet dus..
Dat is echt wel een stuk beter geworden daar.quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:39 schreef planethugo het volgende:
En Adelaar maar doen alsof er in Engeland niks meer gebeurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |