Dan geef ik ondertussen gewoon een punt: Samuel +1quote:Op woensdag 15 november 2006 16:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
hmm dan gok ik ondertussen erop dat dan henry fonda nooit doc holliday heeft gespeeld
Yup. Regelrechte troep met Sandler, Beckinsale, Walken, Hasselhoff (!) en Winkler.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
argh ik weet het al![]()
KB is natuurlijk Beckinsale dus dan is het Click
Ik heb toen de vraag gesteld.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:57 schreef Sokolsky het volgende:
Allemaal fout.
De vorige keer dat die vraag van RuneRose werd gesteld werd er drie keer één titel geroepen. Die titel is van deze meneer.
Jelle +1 en bonus (wegens de Japanse namen)quote:Op woensdag 15 november 2006 22:38 schreef JelleS het volgende:
Oja, Koreeda natuurlijk:
Dare mo shiranai
Wandafuru raifu
Nee. Wist geen andere film van hem.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:29 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Jelle +1 en bonus (wegens de Japanse namen)
Kon je die tweede niet inkoppen Lonewolf?
Ik denk van wel...dat is Jason Patric, het moet goed zijnquote:Op woensdag 15 november 2006 23:53 schreef Sokolsky het volgende:
Denk je dat dat goed is Sheri? Want dan stel ik even een nieuwe vraag.
Ik heb zojuist ook eens bekeken waar Helen Mirren die Venetiëprijs voor kreeg. Vind het terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |