quote:
niet huilenquote:
werken bedoel je.quote:
hmm jammer, maar is geen rampquote:Op woensdag 15 november 2006 07:37 schreef saban het volgende:
Gunaydin.
Zus, ik heb je PM gelezen maar helaas is de brief vandaag al op de post gegaan.
Ik moet eerlijk wezen. Mijn Engelse uitspraak is gewoon niet perfect.quote:
Waarom?quote:Op woensdag 15 november 2006 17:55 schreef Emel het volgende:
ik ging voor een uurtje naar werk en ben nu pas terug. Heel erg!! Het was mijn vrije dag.
omdat ik hele dag in Vlaardingen zat i.v.m. acute zaken.quote:
Ik heb gehoord dat ik 6,5 vrije dagen nog te besteden hebt voordat mijn contract afloopt.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:36 schreef Emel het volgende:
[..]
omdat ik hele dag in Vlaardingen zat i.v.m. acute zaken.mijn baas zei: Emel, kan jij even naar Vlaardingen om te inventariseren wat er aan de hand is.
En je krijgt er geen vrije dag voor in terug?quote:Op woensdag 15 november 2006 18:36 schreef Emel het volgende:
[..]
omdat ik hele dag in Vlaardingen zat i.v.m. acute zaken.mijn baas zei: Emel, kan jij even naar Vlaardingen om te inventariseren wat er aan de hand is.
jawel, ik heb er recht op.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En je krijgt er geen vrije dag voor in terug?
geluksvogelquote:Op woensdag 15 november 2006 18:39 schreef saban het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ik 6,5 vrije dagen nog te besteden hebt voordat mijn contract afloopt.
30 november loopt mijn contract af, dat wordt een weekje vrij nemen
Wanneer morgen dan?quote:Op woensdag 15 november 2006 19:03 schreef Emel het volgende:
[..]
jawel, ik heb er recht op.
maar ben bekaf zeg. Maar ik heb leuk nieuws: mijn nieuwe kamer is in een heel mooi pand![]()
ik moet zelf bepalen wanneer ik vrije dag opneem. Gezien mijn agenda, kan dat pas na 2 weken.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wanneer morgen dan?
Vet, krijg je ook salarisverhoging?
Hmm, nou ja dan neem je een extra lange weekendquote:Op woensdag 15 november 2006 22:21 schreef Emel het volgende:
[..]
ik moet zelf bepalen wanneer ik vrije dag opneem. Gezien mijn agenda, kan dat pas na 2 weken.
jij denkt altijd aan geld he?
salarisverhoging krijg ik volgend jaar..ik probeer eerst een dag extra te krijgen zodat ik met mijn andere baan kan stoppen (weekends vrij!!).quote:Op woensdag 15 november 2006 22:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hmm, nou ja dan neem je een extra lange weekend
Sure, ik vraag of je salarisverhoging krijgt en ik denk aan geld?
Hmm, lukt het al een beetje?quote:Op woensdag 15 november 2006 22:35 schreef Emel het volgende:
[..]
salarisverhoging krijg ik volgend jaar..ik probeer eerst een dag extra te krijgen zodat ik met mijn andere baan kan stoppen (weekends vrij!!).
ik ben ermee bezigquote:Op woensdag 15 november 2006 22:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hmm, lukt het al een beetje?
Gebruik je talentenquote:Op woensdag 15 november 2006 22:37 schreef Emel het volgende:
[..]
ik ben ermee bezigeffe afwachten
heerlijk ieder weekend vrij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |