Ken ik nietquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Komt net een Turk online bij mij met "tiryakinim"
Was het misschien niet gewoon dat hij je niet kon voorbij rijden?quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:13 schreef saban het volgende:
Ik ging net wat rondrijden, kwam ik ineens erachter dat ik al een paar km een busje volg. Ik had door dat hij door had dat ik hem volgde, was een allochtoon in zo een allochtonen-busje. Hij kleine wijken inrijden, ik hem volgen, zie je hem ineens aan de zijkant stoppen, ik rij langs hem, begint hij mij te volgen
Ik vond het gewoon grappig dat hij even ging stoppen en direct nadat ik hem voorbij reed weer ging rijden. En ja zelfs proberen in te halen, gaf hem stiekem niet de ruimtequote:Op dinsdag 14 november 2006 22:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Was het misschien niet gewoon dat hij je niet kon voorbij rijden?
Zie je, zet nooit een turk achter een stuurquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:15 schreef saban het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon grappig dat hij even ging stoppen en direct nadat ik hem voorbij reed weer ging rijden. En ja zelfs proberen in te halen, gaf hem stiekem niet de ruimte![]()
tuurlijk broertjequote:
Ik ben er zeker van, óf hij is illegaal óf hij heeft geen rijbewijs óf hij had iets illegaal in zijn busje.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zie je, net nooit een turk achter een stuur![]()
Owja?quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:17 schreef Emel het volgende:
mail het me. Je hebt mijn prive mailadres, die weinig mensen hebben
tss!quote:
gebruik jij de mijne?quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:17 schreef Emel het volgende:
mail het me. Je hebt mijn prive mailadres, die weinig mensen hebben
Niet, via PM heb ik het gehad.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:19 schreef Emel het volgende:
[..]
tss!
ik heb het op msn gegeven. Tis geen hotmail.
Aanklagen wegens positieve discriminatiequote:Op dinsdag 14 november 2006 22:19 schreef IHVK het volgende:
Weet je wat mij vandaag overkwam,
Zit ik zo rustig van het metrostation naar huis te lopen, roept er opeens iemand: WE GAAN PREVENTIEF FOUILLEREN. En toen kwamen er opeens 10 agenten te voorschijn.
maar ze fouillleren blijkbaar alleen maar Antillianen dus ik mocht doorlopen.![]()
Toch weer een turk dusquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:18 schreef saban het volgende:
[..]
Ik ben er zeker van, óf hij is illegaal óf hij heeft geen rijbewijs óf hij had iets illegaal in zijn busje.
Hij deed zo verdacht, eerst zijn 4 knipperlichten aanzetten, bijna stoppen maar toch weer doorrijden, daarna stoppen aan de zijkant en mij aankijken terwijl ik langs rij.
Grappig was dat![]()
nog niet gebruikt. Iedereen raakt in de war denk ik. Aan wie moet ik dat nou geven? aan vrienden geef ik geen hotmailadres maar mn chello mailadres.quote:
Om jullie slowchat te voorkomen, denk ikquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:21 schreef Triggershot het volgende:
opeens gaat iedereen verhalen vertellen
Als je maar binnen 10 dagen aanmeldt sinds je 1e xquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:21 schreef Emel het volgende:
[..]
nog niet gebruikt. Iedereen raakt in de war denk ik. Aan wie moet ik dat nou geven? aan vrienden geef ik geen hotmailadres maar mn chello mailadres.
nee niet via PMquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:20 schreef saban het volgende:
[..]
Niet, via PM heb ik het gehad.
En dat is een hotmail, maar ik heb ook nog een snelnet adres van je gehad.
Mail is verstuurd naar hotmail, ik mail 'm ook wel naar snelnet.
Lukt nietquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:21 schreef saban het volgende:
[..]
Om jullie slowchat te voorkomen, denk ik![]()
Nah,quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:21 schreef saban het volgende:
[..]
Aanklagen wegens positieve discriminatie
quicknet bestaat niet meerquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:26 schreef saban het volgende:
[..]
Je hebt mail in je quicknet en hotmail. Niet goed?
Komt goedquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:30 schreef Emel het volgende:
Trigger: ik schaam me rot. Ik zie je mail nu pas. Je had afgelopen nacht gestuurd. Ik check hotmail niet dagelijks meer. Vergeef je me?![]()
quote:
ohjee we worden weer klefquote:
ik had het net afgeleerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |