Met Marco weet je het nooitquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:58 schreef Ambrosius het volgende:
Slechter dan de mannen van Foppe kan het iig niet.
Van Cambodja - Laos wordt zeker niks uitgezonden op de TV-zenders die met de kabel te ontvangen zijnquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:12 schreef dndiek het volgende:
Nog wat interlands van deze week : hier
Hey jammer.... wilde ik net zien... hmmm schijnt echt een kraker te zijn.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Van Cambodja - Laos wordt zeker niks uitgezonden op de TV-zenders die met de kabel te ontvangen zijn![]()
Jammer hèquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Van Cambodja - Laos wordt zeker niks uitgezonden op de TV-zenders die met de kabel te ontvangen zijn![]()
Gefeliciteerd Appelsientje.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
http://www.hoeve.nu/mark/Huisje/
Echt spannend allemaal
Ja precies. Een interessante Burenruzie (of net niet?)quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey jammer.... wilde ik net zien... hmmm schijnt echt een kraker te zijn.
Nee man, dat wordt een saaie 3-3quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:46 schreef borisz het volgende:
is Philippines (PHI) : Timor-Leste (TLS) niet veel intressanter?
Ben je mijn knopje nu al kwijtquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:40 schreef tong80 het volgende:
Bluezz voeg me nog eens toe op MSN. Klikte net op het verkeerde knopje.
Eerst die walgelijke Pastorsquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:06 schreef clauwheee het volgende:
Noca zn neef nu op Ned 1...
Zet hem net op. DIe jongen (in witte trui/blouse) rechts van Jaap Jongbloedquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:06 schreef clauwheee het volgende:
Noca zn neef nu op Ned 1...
Was een teaser.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zet hem net op. DIe jongen (in witte trui/blouse) rechts van Jaap Jongbloed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |