Geen Brazilië?quote:Op donderdag 16 november 2006 23:48 schreef taart het volgende:
De laatste 6 wedstrijden:
BAR-MCU
MCU-BAR
BAR-MCU
MCU-BAR
BAR-MCU
BAR-MCU
Ja er klopt geen kont van. Net verloor ik van iemand die boven de 700 punten had. Toen kreeg ik ineens een lading punten erbij en bij hem gingen ze er af.quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:28 schreef Saekerhett het volgende:
Pfff, mijn profiel klopt van geen kut. Steeds als ik meer dan 1x tegen iemand speel, komt er bij de volgende wedstrijden een gelijkspel te staan, ook al win ik...
Kut Konami
Ach, ik kijk niet eens meer naar dat kloteprofiel, slaat toch nergens op...
Ik ben zelf voor RBC, dus never nooit niet dat ik met die Bredanaars ga lopen ballenquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:29 schreef Carterman het volgende:
Zet mij er ook maar bij:
Nick: -Carter-
Platform: PS2
Favo Teams: Chelsea, PSV
In het echt ben ik voor Willem II dus als iemand een potje WII-nak wil doen dan houd ik me aanbevolen.
Oh, jaja spank, ik heb hem toch maar gekocht voor de PS2
Verder moet ik melden dat de master league echt verschrikkelijk moeilijk is op regular. Online scoor ik veel makkelijker omdat je tegenstander ook fouten maakt. Maar tegen de PC is het echt heel moeilijk om voor de goal te komen.
Wat is nu het voordeel van een gecontroleerd schot? (R2 inhouden en dan schieten). Ik zie maar weinig verschil.
Hmmz maar op de XBOX kan ik geen team editten...quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:41 schreef Carterman het volgende:
Volgens mij moet je het bij edit team doen, Konami heeft elk team zijn eigen opstelling meegegeven. Deze wordt altijd als standaard ingeladen. Wanneer je de standaard veranderd, bijvoorbeeld bij edit team verander je de opstelling van Milan in 4-3-3 dan onthoud je computertje dat wel.
Volgens mij hoor.
Heb je ieder geval geen last meer van dat zwarte scherm.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:29 schreef Carterman het volgende:
Oh, jaja spank, ik heb hem toch maar gekocht voor de PS2
Gaaf! Maar ik heb een PS1 eigenlijkquote:Op vrijdag 17 november 2006 16:20 schreef Carterman het volgende:
bij de betere gamewinkels kun je een usb adapter voor je ps2 kopen, dat is een kabeltje waar je ps2 ding in kan en dat kun je dan in je pc stoppen. Werkt als een tierelier.
Ja, nou, ik heb de logitech, ik vraag het even namens iemand anders eigenlijkquote:Op vrijdag 17 november 2006 18:24 schreef Carterman het volgende:
Je kunt ook voor 3 tientjes een ps2 controller kopen en een usb kabeltje van 8 euro ofzo en dan ben je klaar.
Ik weet het niet, maar wanneer ik in windows mode speel dan loopt het hakkelig alsof ik lag heb. Heel vaag.quote:Op zondag 19 november 2006 11:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Iemand idee hoe ik windows mode kan vergroten tijdens het spelen, vindt het namenlijker veel scherper uitzien als ik in window mode speel.
Maar kan het schermpje niet vergroten wat ik wel graag zou willen.
Gaat over de pc versie btw.
geen Xbox versie van PES6?quote:Op zondag 19 november 2006 15:44 schreef SpankmasterC het volgende:
Mag ik het alsnog even zeggen dat ik het lomp vind dat er geen Xbox versie van komt? Ik wil hem heel graag spelen, word gek van die klotegevoelige scheidsrechter in 5, maar op mn PC is het toch minder... Ik mis mn bank...
Ik denk dat ie de gewone xbox bedoelt, niet de 360quote:Op zondag 19 november 2006 15:46 schreef Flashwin het volgende:
[..]
geen Xbox versie van PES6?![]()
deze bedoel je http://www.play.com/Games(...)occer_6/Product.html ?
quote:Op zondag 19 november 2006 15:48 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik denk dat ie de gewone xbox bedoelt, niet de 360
Nogal logisch als je 800x600 ook daadwerkelijk weergeeft in een schermpje ziet dat er scherper uit dan als je dezelfde resolutie rekt naar je hele beeldscherm. Zet 'm gewoon op 1024x768 of 1280x1024, afhankelijk van je desktop, dan heb je een soort van full-screen.quote:Op zondag 19 november 2006 11:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Iemand idee hoe ik windows mode kan vergroten tijdens het spelen, vindt het namenlijker veel scherper uitzien als ik in window mode speel.
Maar kan het schermpje niet vergroten wat ik wel graag zou willen.
Gaat over de pc versie btw.
Staat het al op en het geeft geen full-screen weer, in window mode.quote:Op zondag 19 november 2006 16:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nogal logisch als je 800x600 ook daadwerkelijk weergeeft in een schermpje ziet dat er scherper uit dan als je dezelfde resolutie rekt naar je hele beeldscherm. Zet 'm gewoon op 1024x768 of 1280x1024, afhankelijk van je desktop, dan heb je een soort van full-screen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |