dan liggen mn vingers in de knoop als ik dit op mn toetsenbord doequote:Op woensdag 15 november 2006 14:27 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
De bal kort inspelen doe ik ook weleens. Hoe laat jij je aanvaller voor je tegenstander komen? Met R2 of Super Cancel?
Wat ik ook weleens doe is de bal bijna 90 graden recht vooruit te schieten en dan vol van de goal afdraaien.
Cool.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:35 schreef Feen het volgende:
ja dat is een nieuwe feature in pes6, de keeper stapt al richting de hoek waar de muur staat om je voor te zijn, dus als je rechts schiet kan je hem verrassen, vind het wel wat hebben.
bij mij gaan ze er op de training alleen inquote:Op woensdag 15 november 2006 14:30 schreef VoreG het volgende:
Vrije trappen zijn echt makkelijk. Scoor er 4 op de 5 wel. Ligt er wel aan met wie. Beckham en Ronaldinho kan ik het niet mee, de spelers die wat korter achter de bal staan wel, Deco/Sneijder etc.
Iemand ?quote:Op woensdag 15 november 2006 07:59 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Nog een vraagje !![]()
Is het mogelijk om één formatie te saven en die dan bij alle teams gebruiken ??
Of ja dat ie in ieder geval die formatie dan bij elk ander team ook aan neemt.
Of moet je dan van elk team een apart formatie saven ?
Oh cool...quote:Op woensdag 15 november 2006 15:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gewoon die formatie opslaan in je option file en dan bij een ander team openen.
de bal kwam terug rollen, en Maduro liep er kei hard heen en ik voelde dat dit wel eens een goei schot kon wordenquote:
Ik haat dat, ik kan me daar helemaal kapot aan ergeren. Scheelt weinig of ik plaats mijn vuist in de rechterbovenhoek van het scherm wanneer dat pleuris icoontje in beeld komt.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Edit: Ook irritant zijn van die mensen die telkens start indrukken waardoor er zo'n icoontje bovenin komt. Maar vervolgens op 't moment supreme weer wegdrukken zodat het alleen maar als afleiding bedoeld is, zeg maar.![]()
Hahaha, dat bestáát niet...quote:Op woensdag 15 november 2006 22:01 schreef toma het volgende:
Als je aan t spelen bent en iemand drukt op START. Dan komt er zo'n poppetje rechtsbovenin, als je de bal dan uittikt dan kan hij op Start drukken. Maar er zijn van die randdebielen die dan de bal niet terug geven![]()
dat is pas irritant
Had ik ook laatst. De servers zijn nog steeds niet helemaal je-van-het.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:23 schreef toma het volgende:
sta ik met 4-0 voor online 2vs2 , Dissconnected from server
Ja, rond half 12 ging mijn server er gisterenavond ook uit. En thnx voor de uitleg over dat icoontje. Zag het gisteren eens gebeuren, maar wist niet wat het was. Maar hij had dus een time-out aangevraagd...quote:Op donderdag 16 november 2006 00:19 schreef Krazy het volgende:
Nick:Krazy...
Platform: PS2
Favourite team: Arsenal
gewoon doorspelen tot de bal uitgaat! Hij wil dan wisselen maar net zo als in het echte leven moet er ook wel eens gewacht worden!quote:Op woensdag 15 november 2006 22:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik haat dat, ik kan me daar helemaal kapot aan ergeren. Scheelt weinig of ik plaats mijn vuist in de rechterbovenhoek van het scherm wanneer dat pleuris icoontje in beeld komt.![]()
Gaat mij er meer om dat het storend is als telkens zo'n dingetje in de hoek verschijnt.quote:Op donderdag 16 november 2006 12:44 schreef Gajes het volgende:
[..]
gewoon doorspelen tot de bal uitgaat! Hij wil dan wisselen maar net zo als in het echte leven moet er ook wel eens gewacht worden!
Soms heb je ook van die knakkers die er direct op klikken nadat de wedstrijd 10 seconden bezig is. Dan denk je wtf, waarom heb je net niet al je shit geregeld. Of vlak voordat het rust is, gaan ze er ook op drukken, en dan 1 min. voor het einde van de eerste helft even een minuut lang allemaal wissels toepassen.quote:Op donderdag 16 november 2006 13:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gaat mij er meer om dat het storend is als telkens zo'n dingetje in de hoek verschijnt.
Plak het af met tape!quote:Op donderdag 16 november 2006 13:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gaat mij er meer om dat het storend is als telkens zo'n dingetje in de hoek verschijnt.
Dat snap ik inderdaad ook niet. Ik heb het 1 keer moeten doen omdat de ander 'Short' ingesteld had bij tijd maar wel condition op 'Radom' had gezet.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Soms heb je ook van die knakkers die er direct op klikken nadat de wedstrijd 10 seconden bezig is. Dan denk je wtf, waarom heb je net niet al je shit geregeld. Of vlak voordat het rust is, gaan ze er ook op drukken, en dan 1 min. voor het einde van de eerste helft even een minuut lang allemaal wissels toepassen.![]()
Dan heb je de speler volledig in controle. Zonder super cancel doet je speler ingeprogrammeerde bewegingen, sprints e.d. Een goed voorbeeld van het gebruik van super cancel is wanneer je de bal speelt naar een speler die in de dekking staat. Normaal gesproken leid dat in balverlies, maar wanneer je super cancel gebruikt kan je de speler die bal toegespeeld krijgt voor zijn man laten komen en alsnog de bal in de voet krijgen. Zelf gebruik ik het af en toe in kopduels om voor de man te komen. Moet zeggen dat ik in PES6 veel minder gebruik maak van super cancel dan in PES5.quote:Op donderdag 16 november 2006 18:02 schreef satecl het volgende:
Wat houdt super cancel in??
uitgelegd met timingquote:Op donderdag 16 november 2006 20:29 schreef VoreG het volgende:
Ik heb bijna de PES6 DVD binnen, PES 6: The Expert Guide
Een dvd met alle trucjes, uitgelegd met timing etc etc.
Dit spel moet je met een controller spelen, dan speel je pasquote:Op donderdag 16 november 2006 20:32 schreef toma het volgende:
[..]
uitgelegd met timing![]()
dit spel moet je op gevoel spelen. Dan scoor je veel meer.
nee maar wel duurquote:Op donderdag 16 november 2006 21:22 schreef SpankTheMonkey het volgende:
FOK! gaat weer eens traag als dikke stront, de Konami servers liggen constant op hun gat. Is het tegenwoordig zo moeilijk om een server te draaien.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |