Acerquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:00 schreef aaipod het volgende:
Verkeerd forum denks. Maar ehh. Ik zou principieel niet voor DELL gaan. Dus dan blijft de HP over. Maar ik zag laatst een leuk Acertje zal even voor je kijken
Hm naja misschien is er niets mis met het product opzich.. Maar als er ooit iets mee is ben je wel mooi de lul. Je kan niet even naar een winkel lopen en hem omruilen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Acer![]()
Ik zou dan voor de Dell gaan....
Update; met een Acer ook niet.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:05 schreef aaipod het volgende:
[..]
Hm naja misschien is er niets mis met het product opzich.. Maar als er ooit iets mee is ben je wel mooi de lul. Je kan niet even naar een winkel lopen en hem omruilen.
En waarom niet. Acer word gewoon verkocht in de winkel hoor.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:08 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Update; met een Acer ook niet.
ooit met een defecte laptop terug geweest naar een winkel? die moet gewoon opgestuurd worden. of 't nou Acer, Dell of Asus is.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:09 schreef aaipod het volgende:
[..]
En waarom niet. Acer word gewoon verkocht in de winkel hoor.
Als je geen spelletjes op de laptop gaat spelen of zeer zware applicaties draait (dus puur windows/internet/mail/patience spelletjes werk) zou ik niet zozeer op de processor snelheid letten maar meer op het stroomverbruik ervan.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:19 schreef aaipod het volgende:
Ok nou ja ik heb er toch niet zoveel mee met het bestellen.
Verder zou ik even wat benchmarks opzoeken. Ik heb echt geen verstand van notebook processors maar die 64Bit dualcore van AMD zou best eens wat sneller kunnen zijn dan die Celeron van Intel
Dan zit je met 1024 mb goed. Een celeron is niet de ideale processor voor Photoshop. Maar binnen je budget kun je er bijna niet omheen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:57 schreef Majeztic het volgende:
Hij moet meerdere 'normale' applicaties kunnen draaien, en ik wil Photoshop soepel kunnen laten draaien.
Nee.. dit gaan ze alleen bij de nieuwe types doen. Daarnaast gaan zowel Dell als HP geen van beiden coupons uitleveren voor een gratis upgrade.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:05 schreef aaipod het volgende:
[..]
Hm naja misschien is er niets mis met het product opzich.. Maar als er ooit iets mee is ben je wel mooi de lul. Je kan niet even naar een winkel lopen en hem omruilen.
EDIT: En als ik TS was zou ik even navragen vanaf wanneer ze Vista OEM gaan leveren bij nieuwe laptops. Scheelt je weer een eurotje of 200 en ligitieme MS software is tegenwoordig wel handig
Ik zou geen HP Pavilion DV6103 nemen maar een HP Pavilion DV6132quote:Op woensdag 15 november 2006 21:45 schreef Majeztic het volgende:
Welke zou jij nemen?
Acer Aspire 5043WLMi
of
HP Pavilion DV6103
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |