quote:Op donderdag 16 november 2006 00:11 schreef MREn het volgende:
Mensen die overvloedig de letter 'h' gebruiken, geven blijk van een niet bijster hoog IQ, en dalen dan ook vrij vlot in mijn achting.
Onder anderen bekend als 'BrEeEzAaAhH' geloof ik.
Je EQ is duidelijk lager dan je IQ. Ik heb ook een sterk bovenmodaal IQ. Ik gebruik dat nochtans niet om mensen terecht te wijzen. Zou je ook eens moeten proberen.quote:Op donderdag 16 november 2006 00:11 schreef MREn het volgende:
Mensen die overvloedig de letter 'h' gebruiken, geven blijk van een niet bijster hoog IQ, en dalen dan ook vrij vlot in mijn achting.
Onder anderen bekend als 'BrEeEzAaAhH' geloof ik.
Eindelijk iemand die het zegt.quote:Op donderdag 16 november 2006 00:42 schreef gday het volgende:
[..]
Je EQ is duidelijk lager dan je IQ. Ik heb ook een sterk bovenmodaal IQ. Ik gebruik dat nochtans niet om mensen terecht te wijzen. Zou je ook eens moeten proberen.
Nooit iets van gemerkt :-)quote:Op donderdag 16 november 2006 00:42 schreef gday het volgende:
[..]
Je EQ is duidelijk lager dan je IQ. Ik heb ook een sterk bovenmodaal IQ.
Ik denk dat het je zal verbazen hoe sociaal ik 'in het echt' ben...quote:Op donderdag 16 november 2006 00:42 schreef gday het volgende:
[..]
Je EQ is duidelijk lager dan je IQ. Ik heb ook een sterk bovenmodaal IQ. Ik gebruik dat nochtans niet om mensen terecht te wijzen. Zou je ook eens moeten proberen.
Hoezo, kon je dat zelf niet?quote:
Nog erger?quote:Op donderdag 16 november 2006 00:49 schreef MREn het volgende:
[..]
Ik denk dat het je zal verbazen hoe sociaal ik 'in het echt' ben...
quote:
Op me numpad zit geen ~quote:
Hé, in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op donderdag 16 november 2006 00:48 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Nooit iets van gemerkt :-)
Dat niet alleen... mijn notebook heeft niet echt een numpad.quote:
quote:Op donderdag 16 november 2006 00:55 schreef gday het volgende:
[..]
Dat niet alleen... mijn notebook heeft niet echt een numpad.
Moet je een numpad kopenquote:Op donderdag 16 november 2006 00:55 schreef gday het volgende:
[..]
Dat niet alleen... mijn notebook heeft niet echt een numpad.
... want dat zou namelijk heel handig zijn om mee te slepen enzo! Wat een sublieme oplossing! WOW!quote:
Inderdaad, geen dankquote:Op donderdag 16 november 2006 00:59 schreef gday het volgende:
[..]
... want dat zou namelijk heel handig zijn om mee te slepen enzo! Wat een sublieme oplossing! WOW!
EQ heeft twee betekenissen. De ene kom je op geluidsapparatuur tegen, de andere is de troostprijs voor mensen die slecht zijn in IQ-testjes, ook wel bekend als de muts met de strijdkreet "ja, maar ik heb wel een hoog EQ hòòr"quote:Op donderdag 16 november 2006 00:42 schreef gday het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |