quote:Op woensdag 15 november 2006 11:40 schreef J0sT het volgende:
[..]Sorry, was idd een desktop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat huis waar Isaac met Eden zit vlakbij de papierfabriek van Mr Bennet wel zijn huis? Of is het een plaats waar hij afkickt en waar al zijn schilderijen heen zijn gebracht?Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
FART FAQ:
http://www.heptune.com/farts.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op woensdag 15 november 2006 17:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:Dat meen je niet !!! Geweldig !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:52 schreef Ewaldus het volgende:
mooie topicstart,
quote:
Thanxquote:Op woensdag 15 november 2006 09:28 schreef Wouter2006 het volgende:
dit is de mooiste OP die ik ooit gezien heb
Dat monster is waarschijnlijk Sylar.quote:Op woensdag 15 november 2006 12:42 schreef J0sT het volgende:
Dat van dat monster in de Novel snap ik ook de ballen..
Sorry, begrijp niet precies wat je bedoelt. Waar staat de zus erbij?quote:Op woensdag 15 november 2006 20:05 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat zou kunnen idd, maar waarom staat de zus van Mohinder erbij? (Dat is zijn zus toch?)
Indd ik zie ook nergens het zusje van Mohinder in de novel..quote:Op woensdag 15 november 2006 20:18 schreef NX het volgende:
[..]
Sorry, begrijp niet precies wat je bedoelt. Waar staat de zus erbij?
quote:Op woensdag 15 november 2006 20:27 schreef J0sT het volgende:
@ NX:Hoe kom je erbij dat dat monster Sylar is? En waar/wanneer in de episode zie je Peter met Sylar afgebeeld dan?
Eeeuuhhm, de monster schreeuwt "ISAAAAAC!!!"quote:Op woensdag 15 november 2006 20:44 schreef Symer het volgende:
[afbeelding]
Ik realiseer me nu ineens dat het best wel heel logisch is dat dat Isaac is (Occam's razor en zo)
Doordat Isaac daar heel anders getekend is dan in de rest van de novel lijkt het personage veel kindelijker en dacht ik dat dat Mohinders zusje was...
The GoodGuy(s)...quote:Op woensdag 15 november 2006 20:55 schreef wonderer het volgende:
Denken jullie trouwens echt dat Bennett "goed" is of hangt ie alleen maar een verhaal op?
hij kwam heeeel erg overtuigend over, en ja alles viel eigenlijk wel op z'n plaats zoquote:Op woensdag 15 november 2006 20:55 schreef wonderer het volgende:
Denken jullie trouwens echt dat Bennett "goed" is of hangt ie alleen maar een verhaal op?
Volgens mij is dat Hiro, aangezien hij een pak aan heeft en je ziet een deel van zijn bril. BTW weet niet of iemand het al opgemerkt had, maar op IMDB staat wie de rol van Sylar vertolktquote:Op woensdag 15 november 2006 21:46 schreef NX het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik denk dat de monster Sylar is, tis maar een idee. Omdat hij niet als persoon zoals de andere Heroes (Peter, Simone, Claire) is geschilderd...
Nee, niet in een episode afgebeeld, maar op een schilderij van Isaac (hierboven).
Zie je de kerel links onderin, ik dacht dat dat Peter was, maar nu ik beter kijk, kan het iemand anders of een ander Hero
Had op wikipedia gelezen dat de bedenker al een "script" voor de aankomende 5 jaar heeftquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:43 schreef matthijst het volgende:
Hoop toch werkelijk dat ze in 1 seizoen het verhaal rondmaken, anders is de lol er wel vanaf![]()
Aaaaaahhh nee. Wordt dus zo'n lost verhaalquote:Op woensdag 15 november 2006 22:09 schreef Grim. het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Hiro, aangezien hij een pak aan heeft en je ziet een deel van zijn bril. BTW weet niet of iemand het al opgemerkt had, maar op IMDB staat wie de rol van Sylar vertolkt.
[..]
Had op wikipedia gelezen dat de bedenker al een "script" voor de aankomende 5 jaar heeft![]()
Mooie OP trouwens![]()
Jaquote:Op woensdag 15 november 2006 22:09 schreef Grim. het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Hiro, aangezien hij een pak aan heeft en je ziet een deel van zijn bril. BTW weet niet of iemand het al opgemerkt had, maar op IMDB staat wie de rol van Sylar vertolkt.
[..]
Had op wikipedia gelezen dat de bedenker al een "script" voor de aankomende 5 jaar heeft![]()
Mooie OP trouwens![]()
Lijkt me Hiro.quote:Op donderdag 16 november 2006 00:15 schreef Grim. het volgende:
Staat ook gewoon op de officiële Heroes site. Als je goed kijkt zijn het zijn haren die naar achteren waaien en geen hoed
. Als je server het slecht blijft doen, kan je misschien beterwww.xs.to krijgen om de pics up te loaden
.
Ahaaaa... kijk die wallpaper had ik nog niet gezienquote:Op donderdag 16 november 2006 00:15 schreef Grim. het volgende:
Staat ook gewoon op de officiële Heroes site. Als je goed kijkt zijn het zijn haren die naar achteren waaien en geen hoed
. Als je server het slecht blijft doen, kan je misschien beterwww.xs.to krijgen om de pics up te loaden
.
Alleen de DNA streng lijkt niet helemaal te kloppen gezien het allemaal door elkaar lijkt te staan terwijl AT en CG toch altijd een paar zijn?quote:Op woensdag 15 november 2006 12:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
DNA en RNA zijn wel (macro)moleculen.
Op de laptop waar die Matrix-achtige code op draait vind je trouwens de 4 basen terug waaruit DNA is opgebouwd: Adenine (A), Thymine (T), Cytosine (C) en Guanine (G).
Dit is maar een kant van de DNA-streng. De andere kant kun je idd maken door aan een A een T te koppelen en aan een C een G (en andersom natuurlijk)...quote:Op donderdag 16 november 2006 02:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Alleen de DNA streng lijkt niet helemaal te kloppen gezien het allemaal door elkaar lijkt te staan terwijl AT en CG toch altijd een paar zijn?
Thanx maar hosting is geen probleem. Dit is de eerste keer dat er serieuze problemen zijn met mijn webhost/domein... Volgens een service bericht zijn er problemen met DDOS en dat zou gisteren opgelost moeten zijn...quote:Op donderdag 16 november 2006 12:25 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik was wel blij dat nikki er niet bij was eerlijk gezegd, ze komt bij mij iets te huilerig over eerlijk gezegd. Ennuh
NX, de plaatjes enzo laden vrij langzaam, als je hostigruimte nodig hebt, heb ik nog wel wat over
Okquote:Op donderdag 16 november 2006 13:15 schreef NX het volgende:
[..]
Thanx maar hosting is geen probleem. Dit is de eerste keer dat er serieuze problemen zijn met mijn webhost/domein... Volgens een service bericht zijn er problemen met DDOS en dat zou gisteren opgelost moeten zijn...
Update effe je flash player op www.adobe.comquote:Op donderdag 16 november 2006 14:58 schreef Mwanatabu het volgende:
Heb wat moeite met het zien van die novels trouwens, klinkt dat bekend?
Zo erg hield ie nou ook weer niet van zijn vader, tenminste, dat idee krijg ik. En het is toch best wel een machocultuur daar? Daarnaast blijft het de call van de regisseur om hem wel of neit te laten huilen en meestal niet van de acteur zelf.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:15 schreef NX het volgende:
[..]
Update effe je flash player op www.adobe.com
@hierboven, ja dat viel mij ook al op, vooral in de laatste aflevering, hoe slecht mohinder wel niet acteert. Ik had zoiets van, dude, dat is de as van je vader, waar the fuck zijn de tranen, met zijn nep gehuil...
Hm. Ik vond dat Eden de gave van "persuasion" had. Sylar kan je gewoon dwingen dingen te doen tegen je wil. Eden kan je overtuigen dingen te toen... ze fluisterde in zijn oor enzo. Anders had ze hem toch gewoon kunnen dwingen die spuit in zijn arm te zetten...quote:Op donderdag 16 november 2006 16:59 schreef netto_m het volgende:
De abilitie wat Sylar gebruikte op de vrouwelijke cop (toen hij haar pistool tegen haar hoofd liet zetten) is dus de abilitie van Eden.
Heb je gelijk in. Treuren is zinloos. Het helpt niet voor jezelf en helemaal niet voor de overledenen. Je mag wel treuren natuurlijk, maar de rouwfase voltrekt zich meestal in de dagen voorafgaande aan de crematie.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:16 schreef Grim. het volgende:
In India is het eerder normaal dat je lacht op een begrafenis dan huilt(Brengt volgens hun ongeluk), want volgens hun geloofsovertuiging moet je blij zijn dat de overlevende aan zijn volgende leven is begonnen. Tenminste als dat Pink Panther spel wat ik vroeger speelde de waarheid vertelde![]()
Nee, dus niet... Sylar sprak niet, Sylar gaf geen commando, Sylar dacht dat zij haar wapen tegen haar eigen hoofd moest zetten, en dat gebeurde... groot verschil...quote:Op donderdag 16 november 2006 16:59 schreef netto_m het volgende:
De abilitie wat Sylar gebruikte op de vrouwelijke cop (toen hij haar pistool tegen haar hoofd liet zetten) is dus de abilitie van Eden.
Preciesquote:Op donderdag 16 november 2006 17:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hm. Ik vond dat Eden de gave van "persuasion" had. Sylar kan je gewoon dwingen dingen te doen tegen je wil. Eden kan je overtuigen dingen te toen... ze fluisterde in zijn oor enzo. Anders had ze hem toch gewoon kunnen dwingen die spuit in zijn arm te zetten...
Ik dacht ook dat het een jongen was, tot ik hier las dat iedereen het over zn zusje had.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vraag me af waarom sommigen lijken te denken dat een jongen van 10 het 5-jarige zusje van Mohinder zou moeten voorstellen.
't Is toch het jochie dat in die krantenartikelen stond, dat voetballertje?quote:Op donderdag 16 november 2006 19:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vraag me af waarom sommigen lijken te denken dat een jongen van 10 het 5-jarige zusje van Mohinder zou moeten voorstellen.
vooral spiegelvrouw ligt mij niet. En iemand moet die hindoe's acteerles geven want die irriteren mij ookquote:Op donderdag 16 november 2006 19:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond die laatste aflevering erg leuk, ik denk dat het geen toeval is dat net spiegelmevrouw en vliegmans daar niet in meededen, die personages liggen me niet echt.
Omdat ze het steeds over zijn 'zusje' hebben en niet over een broertje of jongetje... we kunnen het ook geheel mis hebben en blijkt straks dat die kleine meisje/jongetje een ander Hero is...quote:Op donderdag 16 november 2006 19:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lijkt me vrij duidelijk dat het jongen is, aangezien het... wel... euhm.... mja...... een jongen is. Misschien hadden ze beter een 78-jarige albino gecast om de verwarring te vermijden.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:01 schreef NX het volgende:
[..]
Omdat ze het steeds over zijn 'zusje' hebben en niet over een broertje of jongetje... we kunnen het ook geheel mis hebben en blijkt straks dat die kleine meisje/jongetje een ander Hero is...
Sylar is op alle vlakken veel verder gevordert met zijn krachten, dus ook met de "persuasion". Eden heeft het misschien nog niet helemaal ontwikkeld.quote:Op donderdag 16 november 2006 18:42 schreef NX het volgende:
[..]
Nee, dus niet... Sylar sprak niet, Sylar gaf geen commando, Sylar dacht dat zij haar wapen tegen haar eigen hoofd moest zetten, en dat gebeurde... groot verschil...
//EDIT
[..]
Precies
Volgens de Imdb is het een jongetje...quote:Op donderdag 16 november 2006 19:29 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het een jongen was, tot ik hier las dat iedereen het over zn zusje had..
.
Dat haalde ik er niet uit. Snap ook niet waarom een machtige man (?) als Sylar op die manier iemand zou doden, eigenlijk.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:44 schreef J0sT het volgende:
En hij heeft dus Mohinders pa vermoord in een taxi..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |