SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
De link werkt (niet) meer.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:56 schreef Agrafes het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=zivJjCW2KcU
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:04 schreef Headlong het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, dat was inderdaad wel typisch.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:23 schreef Symer het volgende:
Hoe kon het eigenlijk dat Peter droomde over het ongeluk? Heeft ie een buurman met die gave ofzo?
Hij heeft ookal is eerder de toekomst getekend, toen hij in het ziekenhuis lag, zonder dat hij Isaac gezien had. Dus het is allemaal nog vaag, maar hoe verder het seizoen vorderd, komen we steeds meer te wetenquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:23 schreef Symer het volgende:
Hoe kon het eigenlijk dat Peter droomde over het ongeluk? Heeft ie een buurman met die gave ofzo?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:21 schreef s0k het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
anders denken wij hetzelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Het zijn dan ook zoon en vader hequote:Op dinsdag 28 november 2006 23:29 schreef TC03 het volgende:
Overigens, DL en Micah lijken écht veel op elkaar.![]()
Volgens mij is zijn gave "empathie", waardoor hij emoties, ervaringen en krachten van anderen kan "channelen".quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:23 schreef Symer het volgende:
Dat is Micah's gave al!quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:32 schreef wonderer het volgende:
De gave van Sylar was volgens mij dingen repareren. En dan niet alleen horloges, maar ook zijn eigen brein...
In het echt niet. Maar ze hebben dezelfde gezichtsuitdrukking vind ik.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het zijn dan ook zoon en vader he
Ik vind Veronica Mars persoonlijk beter. Is volgens mij de enige serie waarbij je als je later terug kijkt in aflevering 1 clues vindt, die pas na de finale opvallen. Maar Heroes doet het ook heel aardig.quote:Op woensdag 29 november 2006 03:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
Heroes is echt verreweg de beste serie op dit moment. Cinematografie is puik, bijna elke keer goede scripts, het boeit, het lijkt echt vantevoren goed uitgepland en verzorgd, heb niet gevoel dat ze elke aflevering gewoon wat erbij verzinnen.
![]()
Daar dacht ik ook aanquote:Op woensdag 29 november 2006 10:14 schreef Wouter2006 het volgende:
die sylar lijkt veel op clark kent
Ik denk dat sylar de krachten van andere heroes kan stelen eigenlijk wat Peter dus ook kan maar dan niet tijdelijk.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is Micah's gave al!![]()
Volgens mij kan Sylar niet dingen repareren, maar kan hij dingen (en mensen) "doorgronden": hij weet precies wat er mis is met klokken en ook met mensen ("you're broken").
Hoe dit precies werkt weet ik ook niet![]()
Denk ik ook.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:17 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik denk dat sylar de krachten van andere heroes kan stelen eigenlijk wat Peter dus ook kan maar dan niet tijdelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |