Nou, ben benieuwd heur.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat komt nog, waarom ze hem zo tof vinden. Ik raad je aan er niet teveel naar te vragen en erover op te zoeken, spoilers enzo
Niet in iedere aflevering zie je alle personages terug. Dat is ook wel leuk eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:24 schreef TornadoDK het volgende:
Ik heb een paar afleveringen gemist. Gister heb ik het weer gezien en het was weer tof en spannend. Maar kan iemand mij vertellen wat er C-note, Haywire en die celgenoot van scofield is gebeurd??
quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:35 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Uit een USA topic van heel wat terug:
[afbeelding]
Laat ik het zo zeggen, na die actie van Tweener keerde in elk topic wel minstens één keer "Tweenerquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:56 schreef Xurk het volgende:
[..]
Als ik goed heb opgelet bij alle mensen die zeggen dat Tweener iets cools gaat doen, gebeurt dat in aflevering 7, over drie weken dusZul je net zien dat wij na afl. 6 een stop krijgen
Haywire hebben we in seizoen twee nog niet gezien, of wel? Maar aan een avatar van iemand te zien, komt daar nog verandering in
En voor ep7 werd Tweener erg gehaat.quote:Op vrijdag 17 november 2006 20:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, na die actie van Tweener keerde in elk topic wel minstens één keer "Tweener" terug
.
Er zal wel een winterstop komen denk ik aangezien er ook een zomerstop was.quote:Op vrijdag 17 november 2006 20:38 schreef edje34 het volgende:
Er komt geen stop na afl 6.
de vriend van een collegaatje van mij woont in Amerika. die vertelde dat.quote:Op vrijdag 17 november 2006 20:40 schreef Augustina het volgende:
Hoe weet je dat, edje?
Dus?quote:Op vrijdag 17 november 2006 20:54 schreef edje34 het volgende:
[..]
de vriend van een collegaatje van mij woont in Amerika. die vertelde dat.
Die vertelde dat ze daar gewoon door gaan.quote:
In de VS komt er ook een pauze. En dat het in de VS door gaat wil niet zeggen dat het hier ook door gaat. Ik weet eigenlijk zeker dat er een winterstop komt.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:00 schreef edje34 het volgende:
[..]
Die vertelde dat ze daar gewoon door gaan.
Voor hoelang dan ??quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:03 schreef magnifor het volgende:
[..]
In de VS komt er ook een pauze. En dat het in de VS door gaat wil niet zeggen dat het hier ook door gaat. Ik weet eigenlijk zeker dat er een winterstop komt.
Nee, eerst nog een pauze van 1,5 maand ofzo.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:10 schreef APK het volgende:
De pauze in amerika was wegens honkbal oid.
Dat is inmidels allang achter de rug en volgens mij gaan ze gewoon verder.
Heel seizoen 2?quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:16 schreef edje34 het volgende:
Dan heb ik seizoen 2 al op dvd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |