Ja is goedquote:Op woensdag 6 december 2006 22:54 schreef Undergod het volgende:
nog iets minder dan 23 uur, zullen we dit thread voor die aflevering even dicht maken zodat hij vanaf dan een nieuwe thread hebben? is wel zo overzichtelijk.
Zolang er een nieuwe komt ben ik het helemaal met je eensquote:Op woensdag 6 december 2006 22:54 schreef Undergod het volgende:
nog iets minder dan 23 uur, zullen we dit thread voor die aflevering even dicht maken zodat hij vanaf dan een nieuwe thread hebben? is wel zo overzichtelijk.
Denk je zo een hoopquote:Op woensdag 6 december 2006 23:40 schreef Shirley het volgende:
Ik help wel even mee.Ik weet alvast een nieuwe titel, omdat we nu al weten dat het vaak gepost gaat worden om één of andere reden.
Prison Break NL #12 -Tweener
Wie bedoel je precies ?quote:Op woensdag 6 december 2006 23:45 schreef Undergod het volgende:
Dat is inderdaad raar die tweener aanbidders.
Zou hij misschien dat vrouwelijke agentje versieren, of anders dat vrouwtje waar Tbag achter aanzit de mond snoert?
Of hij gaat tbag te lijf....
wat denken jullie?
Ik weet het helaas al een beetje, had liever de verrassing van morgen afgewacht, maar ja.quote:Op woensdag 6 december 2006 23:45 schreef Undergod het volgende:
Dat is inderdaad raar die tweener aanbidders.
Zou hij misschien dat vrouwelijke agentje versieren, of anders dat vrouwtje waar Tbag achter aanzit de mond snoert?
Of hij gaat tbag te lijf....
wat denken jullie?
ik bedoel dat tweener 1 van die dingen misschien zou doen om de tweener aanbidders te verklarenquote:
Zou fijn zijn als het ook in het Nederlands was.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:20 schreef Razor21 het volgende:
Misschien ook wel leuk voor de NL fans van Prison Break...ik heb deze week een heuse fanpage gemaakt :
www.prisonbreakfanclub.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |