Ik ben er weer Nog wel met galblaas, dat dan weer wel Wat een gedoe vandaag nog in het ziekenhuis. Ze wilden dat ik emt speod op de lijst kwam om te opereren. Dus moest mijn status vanuit de clara naar t zuider komen. Daarna moest ik nog even langs de anasthesist ass omdat de vorige keer (toen ik al geopereerd ging worden maar wat toen niet door ging) nog geen schildklierafwjkingen waren. Deze zijn in t dossier daar opgenomen. Uiteindelijk ook nog bloed moeten prikken op mijn schildklier. Dit alles word bij elkaar gebundeld. En als de schildklierwaarde goed is word ik of vrijdag of volgende week mgeopereerd. Maar ik moest op volgende week rekenen. Maar ze hadden het ook fijn gevonden als ik nog een dagje bleef want als het dan vrijdag zou zijnwas ik er alvast (morgen is het donerdag) Want tja ik moest wel vanaf 12 uur nuchter zijn enzo (savonds he) Nou ik heb beloofd dat ik elke avond vanaf 12 uur nuchter zal zijn. (alsof ik dan nog ff aan een maaltijd ga beginnen) Het was echt een gemuts over papiertjes enzo verschrikkelijk. Gelukkig hadden we een hele doortastende anasthesieassistente die een beetje durfde op te treden enzo. Nou ja beetje bla bla verhaal dit als je het niet meegemaakt heb merk ik nu ik het terug lees
Maar mensen wat lief dit, echt heel erg. Lois en Mel aan de telefoon gehad super gewoon
Mijn arm is blauw Ze hebben 4 keer voor een infuus aanleggen moeten prikken. Morfine is En prikjes tegen trombose zijn
Volgende week geholpen worden is nog wel lekker voor sinterklaas dus ik hoop dat de schildklierwaarden goed zijn en ik bv dinsdag erin mag. Hoe bang ik ook ben, dat ding moet er nu maar uit, want dit wil ik echt niet nog een keer meemaken Alhoewel als ik er een award mee kan verdienen
Jessie.
De jan lul van het geheel. Alles is gaan hangen, behalve me lach :) Kutsch; tussen kut en kitsch Het voelt heerlijk!!!!
Je moet er wat voor over hebben he, zo'n award... . Maar ik hoop van harte dat je gauw opgeroepen wordt jessie en dat ze dat stomme ding eruit halen, dan ben je daar maar vanaf!
Wat zul jij een pijn hebben gehad dan Jessie als ze je morfine hebben gegeven Is het dan wel uit te houden tot volgende week? Pfff heel veel sterkte voor de komende dagen
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
Jessie, ik hoop dat je snel geopereerd kan worden zodat je snel van die ellende af bent!
♥ A ♥ & ♥ T ♥ When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Heb nu geen pijn meer hoor. Zodra die aanval over is, is de pijn weg. De aanvallen duren bij mij zo'n 12 uur. Daarna voel ik het nog wel een beetje irriteren, maar dat is vaak de last die je hebt omdat je 12 uur lang krampen gehad hebt. En vooral de angst van voel ik nu weer een aanval opkomen. We zouden dit weekend eigenlijk met zwager en schoonzus en Joep schoonouders en wij dus naar het hof van Sasken gaan. Dat hebben schoonouders nu geanuleerd en proberen ze het naar maart ofzo te zetten. Jammer, want misschien gaat het het hele weekend goed. Maar voor hetzelfde geld krijg ik zo'n aanval, of nog belangrijker word ik ineens opgeroepen voor operatie. En dan is drenthe niet zo heel dichtbij Rotterdam De meiden hadden er zo'n zin in. Maar die schatten hoor je er niet over. Zulke knappe en dappere meiden zijn het Toen ik naar het ziekenhuis moest ook. Bo zat op school, Jans lag te slapen. Oma kwam snel. Geer heeft Jans wakker gemaakt en die staat ons dan zo dapper gedag te zwaaien voor het raam. Bo word op school door oma gehaald ipv ons, en ook die pikte dat zo knap op. Het zijn echt zulke knappe dappere lieve meiden. Gisteren hebben we lekker op bed met zijn 3en Lotte liggen kijken Allebei die hoofdjes op mijn schouders
De jan lul van het geheel. Alles is gaan hangen, behalve me lach :) Kutsch; tussen kut en kitsch Het voelt heerlijk!!!!
Ik kreeg een uur terug een telefoontje. Ik word morgen al geopereerd Om half 12 smiddags er zijn en dan word ik dus in de middag geopereerd. Er was iemand tussen uitgevallen vandaar dat ik zo snel kon. Ik ben blij maar ook zo erg bang, vreselijk gewoon. Maar goed voor nu lekker Bo uit school halen. Kus Jessie, thx meiden
♥ A ♥ & ♥ T ♥ When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Wat lekker snel Jessie! Kan me voorstellen dat je bang bent en er erg tegenop ziet, hopelijk is het gauw morgenavond en ben je van dat stomme ding en die operatie af! Ik ga aan je denken morgen, zet em op!!!
Morgen al, dat is snel...Kan me de angst wel voorstellen maar goed het moet gebeuren dus dan is het wel positief dat het lekker snel kan. Sterkte voor morgen Jessie
Heel veel sterkte voor morgen, Jessie! Ik hoop dat je niet te bang zal zijn. Het komt goed! En zo heb je alle tijd om te herstellen vóór Sinterklaas en Bo's verjaardag. Kus!
Maar je kunt het! Je hebt voor jezelf de knop al om gezet dat dat galbakkes-ding er uit moet en het liefst zo snel mogelijk. De eerste stap is in ieder geval gemaakt. Dat je nu morgen geopereerd word is natuurlijk ook eng, maar bedenk: Morgenavond ben je ervan af!
Go Jessie! Go Jessie! Gooooooooo Jessie!
Go Jessie! Go Jessie! Gooooooooo Jessie!
Heel veel sterkte en een dikke voor morgen.
Maxi, Midi & Mini (My) Timing sucks.... Always. Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
Jessie morgen al! Het komt goed, het komt goed, denk maar aan al die mensen die je hebt zien terugkomen van de week, van de operatiekamer. Echt het gaat goed!
Heel veel succes morgen, en heel veel sterkte en we denken aan je
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee.... Eva ♥ en Iris ♥