Geniaal zo'n lege postquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:58 schreef Roflpantoffel het volgende:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:00 schreef Roflpantoffel het volgende:
Owh nouja ik hoor het wel als het niet mag, hij werkt wel heerlijk goedquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:01 schreef dennistd het volgende:
volgens mij mag dat niet.... dat wou cyberstalker ook inbouwen in een extensie, en die is vervolgens verboden
persoonlijk niks op tegen trouwens hoor
Misschien toch maar eens ff ignore uitzettenquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:11 schreef Roflpantoffel het volgende:
Neurd i quoten hem gewoon zelfquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:14 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens ff ignore uitzetten
Geen flauw idee wat er nou zou staan
I Know, maar ik zie dan gewoon een lege postquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:15 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Neurd i quoten hem gewoon zelfzonder iets erin. LOL FAKEr
![]()
Nou kan je weer lachen gieren en brullen om me postsquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:17 schreef scarefreak het volgende:
[..]
I Know, maar ik zie dan gewoon een lege post
en ja, je staat nu ff niet meer op de ignore list
Weer genoeg geweest voor vandaagquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:23 schreef Roflpantoffel het volgende:
Whiihiihihihhquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:25 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Weer genoeg geweest voor vandaag
Ik zal testversie ff online gooien, momentjequote:Op dinsdag 14 november 2006 19:27 schreef Dromenvanger het volgende:
Mag ik een test-versie hebben???
Ik weet nog wel 1 user of nog wat die ik liever negeer. Scheelt een hoop ellende en grijze haren.
Niet eens zo'n slecht idee om dat over heel fok! in te voeren. Users die je liever niet ziet of ruikt gewoon negeren, heb je tenminste geen last van die users hier.
Is het toegestaan of krijg je een ban door het gebruik ervan?quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:30 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ik zal testversie ff online gooien, momentje
Ze hebben nog geen regel dat het niet mag, dus op moment kunnen ze je niets maken!quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:34 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Is het toegestaan of krijg je een ban door het gebruik ervan?
Ik vind dat het echt okey is dat je in staat bent tot negeren. Voorzorgs-maatregelen nemen tegen users die jou geregeld storen. Als je als gebruiker aan iemand stoort dan kun je vaak weken wachten voordat iemand een ban heeft opgelopen. En vaak krijgen de lastige gebruikers niet eens een ban. Dus dan zit je hier als fok! gebruiker constant opgescheept met irritante gebruikers waar je niet vanaf komt.
Kun je direct negeren van zo iemand dan ben je direct van het probleem af.
Veel beter fokken zo.
Ik wil geen ban voordat ik het ga gebruiken, dus ik wil eerst weten of je het mag gebruiken
Vaker zeggen ze hier dat je moet negeren bij users, maar negeren en alsnog de tekst lezen van users gaat niet.
Ik gebruik firefoxquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:38 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ze hebben nog geen regel dat het niet mag, dus op moment kunnen ze je niets maken!![]()
-weg-
Succes ermee, bestand openen terwijl je fok al op de achtergrond open hebt staan, werkt ook alleen maar met IE!
FF die code invoeren en op downloaden drukken...quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:40 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik gebruik firefox
En ik krijg geen link tot downloaden te zien.
megauploadquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:46 schreef Asilanom het volgende:
Die hoeren download laad niet nadat je de code hebt ingevoerd.
Hij doet ut al. Alleen gebruik ik dus firefoxquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:42 schreef scarefreak het volgende:
[..]
FF die code invoeren en op downloaden drukken...
Ik was te voorbarig bezigquote:
Waarom werkt het niet meer????quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Zoiets had ik voor Opera. Werkte fantastisch, de AT werd gefilterd van kuttopic van kutusers.
Alleen sinds de laatste Repliqueupdate werkt het niet meer.
Nee. Dat mogen ze niet jongeman, jij bent een Negerzoenquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:32 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Koel, dan kan iedereen me posts weer zien.![]()
Die verleiding om nu te zeggen '' nee enter enter :' ) "quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:36 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Nee. Dat mogen ze niet jongeman, jij bent een Negerzoen![]()
![]()
Nee, dat moet je niet doen anders ga ik je klappen op me muil geven.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:38 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Die verleiding om nu te zeggen '' nee enter enter :' ) "
Ik weersta het! KOM OP KOM OP!!! JE KAN HET
* Ik praat me zelf moed in)
Dat mag heul niet!!quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:40 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Nee, dat moet je niet doen anders ga ik je klappen op me muil geven.![]()
![]()
Nee Heul niet ik ben lief schattig en zachtquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:51 schreef remlof het volgende:
Tsja ik heb er weinig aan natuurlijk want ik moet ook etterbakjes zoals jullie in de gaten houden
quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:56 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Nee Heul niet ik ben lief schattig en zacht![]()
Sinds de replique-update worden de pagina's anders opgebouwd en daar kan het script niet meer mee overweg. Gebruiker fokme2 had het script gemaakt en zou kijken of hij het kon aanpassen, maar daar is niks meer van gekomen denk ik.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:01 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Waarom werkt het niet meer????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |