Ben zelf 24 en vind die van Aachen altijd zeer gezellig. Vorig jaar 3x geweest maar Aachen is dan ook maar 10 minuten rijden voor mij.quote:Op zondag 19 november 2006 23:43 schreef Spees_Eend het volgende:
Die kerstmarkten die jullie noemen, zijn die (of is er een) ouderwets gezellig maar ook een béétje modern? Als in dat er niet alleen maar gevlochten rudolphen te koop zijn en mariabeeldjes? (om het maar even zwartwit te stellen) Kan iemand voorbeelden geven van leuke dingen die er te koop zijn?
Ben zelf nog nooit naar een echte Duitse kerstmarkt geweest, maar als het echt ook voor jongere mensen de moeite waard is, lijkt me dat toch eens leuk...
Ikzelf vind hem veel en veels te commercieel, en daar betaal je dan nog entree voor ook. Vorig jaar nog eens geweest voor het eerst sinds lange tijd en vond er niks aan.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Okee Aachen is dus een tip. En hoe zit het met die in Valkenburg? Daar schijnt ook ieder jaar een drukbezochte kerstmarkt te zijn (in de grotten??) Is dat wat?
En wat versta je onder veel te commercieel? Het feit dat je entree moet betalen (hoeveel?) of het hele gebeuren zelf?quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:28 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ikzelf vind hem veel en veels te commercieel, en daar betaal je dan nog entree voor ook. Vorig jaar nog eens geweest voor het eerst sinds lange tijd en vond er niks aan.
Terwijl het opzich wel leuk is om Valkenburg in kerstsfeer te zien.
Het hele gebeuren in die grotquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:30 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
En wat versta je onder veel te commercieel? Het feit dat je entree moet betalen (hoeveel?) of het hele gebeuren zelf?![]()
Concreet tsja, ik heb dat rondje gelopen in die grot en snel weer naar buiten gegaan. Voor die enkele kraam die wel aansprak vond ik het de moeite niet waard. Veels te veel is echt commercieel ingericht.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:58 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja daar kan ik natuurlijk niks mee
Wees eens concreet?
Ik was er vorig jaar met een vriendin, we hadden al een half uur in de rij gestaan voor we een kaartje hadden en daarna kregen we te horen dat we nog 2 uur moesten wachten tot we naar binnen konden.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:13 schreef ivetje het volgende:
Heb vaker gehoord dat valkenburg idd wat tegenvalt tegenover wat je erover hoort van mensen. Weet dus niet of dat wel een goede keus is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |