Ja, wij hadden al geboekt en toen hoorde ik dat er ook een groep van 410 met de trein ging. Volgende keer pak ik ook de treinquote:Op woensdag 15 november 2006 09:50 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik ga met de nu al legendarische treingroep vertrek 22 nov. En vrijdags de 24e gaan we s'avonds terug.
Bij Voetbal Insite stond hij niet direct negatief tegenover een terugkeer naar Ajax.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:06 schreef Pritt het volgende:
Davids en Seedorf op het middenveld van Ajax!
Alle gekheid op een stokkie: Sneijder naar Milan, Seedorf plus wat geld naar Mokum.
Ik denk dat het geen slecht idee is, uiteindelijk is Wesley toch niet meer te houden voor Ajax.
Alhoewel ik niet verwacht dat Seedorf op zijn 30e al terug wil, best vroeg nog.
Gisteren om 12 uur was er een maat van me langs de Dam gegaan, zag niksquote:Op woensdag 15 november 2006 01:07 schreef Jasza het volgende:
Dam vol met ME, Engelsen zijn aan het rellen
Ze mogen wel te voet langs west komenquote:Op woensdag 15 november 2006 12:03 schreef HeatWave het volgende:
Al die Engelsen die er nu zijn kunnen nergens heen door die OV staking, tof geregeld.
Ik zit in zuid, op 10 min lopen van het Leidse, laat ze maar even lekker op de dam blijven danquote:Op woensdag 15 november 2006 12:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ze mogen wel te voet langs west komen![]()
Ach, het is maar tot 4 uurquote:Op woensdag 15 november 2006 12:03 schreef HeatWave het volgende:
Al die Engelsen die er nu zijn kunnen nergens heen door die OV staking, tof geregeld.
Dat is wekelijks te zien via de schotelquote:Op woensdag 15 november 2006 12:02 schreef HeatWave het volgende:
Eerst maar eens zien wat hij nog kan vanavond.
Schotel? Gewoon via internet, gratis en voor niets.quote:Op woensdag 15 november 2006 12:10 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat is wekelijks te zien via de schotel
Ja ok, maar daar kom ik niet altijd aan toe hoorquote:Op woensdag 15 november 2006 12:10 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat is wekelijks te zien via de schotel
Ja ik neem het soms ook op.. bekijk het later weer. Heb gelukkig een opname functie in mijn receiver zitten .. lang leve de droomdoosquote:Op woensdag 15 november 2006 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar daar kom ik niet altijd aan toe hoor.
De dam stond vol met ME, of er echt gereld werd weet ik niet maar ze staan er vast niet voor de lolquote:
Tja, op CS staan ook altijd ME busjes als er voetbal isquote:Op woensdag 15 november 2006 13:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
De dam stond vol met ME, of er echt gereld werd weet ik niet maar ze staan er vast niet voor de lol![]()
Hopelijk wil zijn oude club Rosales terugnemen ofzoquote:Op woensdag 15 november 2006 08:25 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Het lijkt me duidelijk dat Ajax hem kwijt wil.
Hopelijk komt er binnekort ook veel interesse voor Rosales.
Ja, maar de hele dam volquote:Op woensdag 15 november 2006 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, op CS staan ook altijd ME busjes als er voetbal is.
Tja, voorzorg vooral denk ik, ze hebben niet echt een goeie naam natuurlijkquote:Op woensdag 15 november 2006 13:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja, maar de hele dam vol![]()
En dat was omdat de hooligans door de stad liepen, die hooligans kennende gaan ze niet gewoon een beetje rondlopen![]()
Niet een beetje te vroeg?quote:Op woensdag 15 november 2006 13:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ga na mijn werk naar het Leidse
Niet geschoten is altijd mis, maar ik denk dat Grygera al voor zichzelf heeft besloten weg te gaan.quote:Ten Cate hoopt Grygera alsnog te behouden
In Voetbal International heeft Ajax coach Ten Cate laten weten te hopen dat hij Grygera alsnog kan overhalen bij Ajax te blijven. De Tsjech kwam er met Ajax vorig seizoen niet uit over contractverlenging. Daarom is hij in de zomer transfervrij. Inmiddels is Grygera weer verzekerd van een basisplaats. "Mijn houding ten aanzien van Grygera had aanvankelijk ook te maken met de verhalen uit de overlevering. Maar ik vind hem een fantastische verdediger, een goedeprof en bovendien een speler die prima klikt met Jaap Stam. Ik zie het als mijn plicht in elk geval te proberen om hem over te halen".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |