quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:23 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Volgende week naar Praag![]()
Worden 3 mooie dagenquote:
Wat is er in Bergen op Zoom?quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:11 schreef patrickt37 het volgende:
Wie gaat er naar Bergen op Zoom?
Ik zit @ Hostel Rosemary, vlakbij Vaclavske namesti/ Wenceslav Square.quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:41 schreef Sethje het volgende:
[..]
[..]
Worden 3 mooie dagen. Ik zit in hotel Residance Vitkova...nog meer mensen daar?
Ken jij dat Vitkova? Ik betaal 21 euro voor een overnachting incl. ontbijt. Al het contact gewoon in het nederlands dat is wel relaxed.quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:54 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik zit @ Hostel Rosemary, vlakbij Vaclavske namesti/ Wenceslav Square.
Tsjechische hooligans houden wel van rellen. Zie bovendien dat ze veeeeel meer vuurwerk daar af en toe afsteken.quote:
ik zag het op de kaart. best redelijke locatie. ik betaal 25 excl. ontbijt (heeft geen zin, want ik lig normaal dan nog m'n roes uit te slapen en ben toch altijd te laat) maar zit dan echt dik in het centrum. Is maar 3 metrostops vanaf jou locatie. Add me @ MSN ofzo. Wij gaan biertjes drinken.quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:56 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ken jij dat Vitkova? Ik betaal 21 euro voor een overnachting incl. ontbijt. Al het contact gewoon in het nederlands dat is wel relaxed.
Gaan jullie dan ook gedichtjes en surprises voor elkaar maken?quote:
Weet ik veel wat daar te doen is. Maar het is oor mij heel verleidelijk, aangezien het naast mijn deur is.quote:Op woensdag 15 november 2006 00:35 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Gaan jullie dan ook gedichtjes en surprises voor elkaar maken?
Bedoel je ivm het bezoek van andere supporters?quote:Op woensdag 15 november 2006 00:48 schreef PLAE@ het volgende:
haal die brief of dat adres iig eens weg. Helaas kan je dat tegenwoordig zelfs niet meer openbaar maken![]()
Geen idee hoe ons hotel heet, of waar het zit. Een maatje heeft geboekt en heb er wel vertrouwen in dat het goed komt haha.quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:41 schreef Sethje het volgende:
[..]
[..]
Worden 3 mooie dagen. Ik zit in hotel Residance Vitkova...nog meer mensen daar?
Het lijkt me duidelijk dat Ajax hem kwijt wil.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Vanwaar al die interesse vraag ik me dan af.
Hebben we dadelijk nog een international...quote:NAC-spits Leonardo krijgt mogelijk een uitnodiging van bondscoach Marco van Basten voor het Nederlands Elftal, zodra de geboren Braziliaan zijn Nederlandse paspoort kan ophalen. Dat onthult AD-journalist Chris van Nijnatten: "Ook bij Van Basten staat hij op een van zijn lijstjes. (..) Dat is gisteren informeel bevestigd in Noordwijk", schrijft hij in zijn wekelijkse column.
Yeah rightquote:Op woensdag 15 november 2006 08:25 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Het lijkt me duidelijk dat Ajax hem kwijt wil.
Hopelijk komt er binnekort ook veel interesse voor Rosales.
Maar gooit hij dan de ballen niet de verkeerde kant op?quote:Op woensdag 15 november 2006 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yeah right.
RKC kan nog wel een ballenjongen voor het 8ste elftal gebruiken.
Aankomen bij de juiste speler zullen ze niet, misschien maar bij RKC1 neerzetten dan, dan hebben we bij uitwedstrijden van Ajax EINDELIJK iets aan Rosales als Ajax zijndequote:Op woensdag 15 november 2006 09:32 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Maar gooit hij dan de ballen niet de verkeerde kant op?
Ik ga met de nu al legendarische treingroep vertrek 22 nov. En vrijdags de 24e gaan we s'avonds terug.quote:Op woensdag 15 november 2006 08:05 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Geen idee hoe ons hotel heet, of waar het zit. Een maatje heeft geboekt en heb er wel vertrouwen in dat het goed komt haha.
Van wanneer tot wanneer ga jij dan Sethje? En van waar vlieg je? Wij gaan 22e t/m 24e. En vliegen van Keulen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |