Dit meen je toch niet serieus? Clarence Seedorf wordt opgerpen door zijn goede spel, is het dan zoveel beter dan de tweeënhalf jaar hiervoor? En als Seedorf in de ogen daadwerkelijk de derde keuze is achter Rafael van Vaart en Wesley Sneijder (terecht of niet), waarom werd hij dan niet eerder opgeroepen toen één van deze twee niet beschikbaar was? Marco van Basten was een geweldige speler, de beste spits die Ajax ooit heeft gehad, maar het is gewoon een kut-bondscoach. Dat moet ook jij toch wel los van elkaar kunnen zien?quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:25 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Van Basten heeft gewoon SCHIJT aan de rest van Nederland. En terecht. Trekt zijn eigen plan. En dat hij een Ajacied in hart en nieren is, hoeft hij toch niet te ontkennen? Daar heeft deze actie om Goossens en Anita mee te laten trainen, niets mee te maken. Hij wil gewoon 11 tegen 11 trainen, leuk toch. Bovendien mooie ervaring voor die jongens.
Lachwekkend is helemaal de mensen die denken dat Van Basten zich laat beinvloeden door de media. Seedorf is niet door het media-offensief bij Oranje gekomen, maar op basis van zijn gesprekken met Van Basten en zijn goede spel. Maar hij blijft terecht (!) derde keus achter Van der Vaart en Sneijder, dus kan volgende keer gewoon weer buiten de selectie vallen.
MARCO VAN BASTEN
![]()
Daar zeg ik toch helemaal niets over? Of hij nu twee jeugdspelers van Ajax mee laat doen of twee journalisten, who gives a fuck? Ik niet in elk geval. Maar goed, hier verder over Ajax en niet over San Marco.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat had ie dan moeten doen? Twee spelers uit Eindhoven moeten laten komen? Geen partij spelen? Twee afvallers oproepen voor 1 training?
In Engeland werd hetzelfde gedaan, werd een jochie van Arsenal bij de partij gehaald omdat ze op het complex van Arsenal speelde. Ze speelde in de Arena, daar lopen genoeg voetballers rond, dan laat je die toch even meeballen
quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:43 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax
Ik zag jouw reactie, dus ik dacht dat ik het Van Basten topic zatquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Daar zeg ik toch helemaal niets over? Of hij nu twee jeugdspelers van Ajax mee laat doen of twee journalisten, who gives a fuck? Ik niet in elk geval. Maar goed, hier verder over Ajax en niet over San Marco.
Wanneer heeft hij eigenlijk voor het laatst gescoord?quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:04 schreef -Wolf- het volgende:
KJH gaat 2 keer scoren in Praag. Let op mijn woorden.
Als ie scoort, scoort ie meestal 2 keer dit seizoen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:09 schreef MariekskeBaby het volgende:
[..]
Wanneer heeft hij eigenlijk voor het laatst gescoord?
Seedorf met Bugs Bunny vergelijkenquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:01 schreef Eb het volgende:
Dit is geen Oranjetopic.![]()
Seedorf hoeft van mij niet terug te komen naar Ajax.
Als ik zie wat Van Hooijdonk voor brokken maakt in Rotterdam...![]()
Voor de competitie? Die herinner je je nog wel denk ikquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:09 schreef MariekskeBaby het volgende:
[..]
Vrouwen + Voetbal + psv = vragen om een geweldadige verkrachtingquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:09 schreef MariekskeBaby het volgende:
[..]
Misschien in een naburig park daar of ligt dat gevoeligquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:16 schreef Sethje het volgende:
[..]
Vrouwen + Voetbal + psv = vragen om een geweldadige verkrachting
jij kan je lusten wel lekker botvieren in het zuiden, niet?quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:16 schreef Sethje het volgende:
[..]
Vrouwen + Voetbal + psv = vragen om een geweldadige verkrachting
"En beter jood dan pedofieeeel"quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Misschien in een naburig park daar of ligt dat gevoelig.
Zeker zeker, zin in next weekquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:18 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
jij kan je lusten wel lekker botvieren in het zuiden, niet?.
laat ik van m'n luie gat afkomen en NU een kaartje halen.quote:
Ja man, jullie zijn echte de bestequote:Op dinsdag 14 november 2006 13:27 schreef Eb het volgende:
[afbeelding]
alles wat Pau Es Vau van voetballen weet komt toch zeker uit Amsterdam?
Donderdag. Wat is je punt?quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:09 schreef MariekskeBaby het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |