Ik ben blij dat ik je weer een beetje op heb kunnen vrolijkenquote:Op dinsdag 14 november 2006 04:09 schreef BwennieBren het volgende:
[..]en Carnaval (gaat helaas niet meer verder) en The 4400 inmiddels helemaal gezien en Heroes
![]()
Maar dat is iig goed nieuws, nu slaap ik weer wat beter.
Heroes ben ik echt weg vanquote:Op dinsdag 14 november 2006 04:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik je weer een beetje op heb kunnen vrolijkenVolg je ook Grey's Anatomy? Geweldige serie
Heroes alleen de pilot van gezien en het is denk ik niet echt mijn serie
Maar geef het nog wel een kans
Ik volg verder nog The Nine, en probeer bij te komen met Veronica Mars maar dat schiet niet echt op
Yeah!quote:Op dinsdag 14 november 2006 04:12 schreef Gatalin het volgende:
Mao
Ik heb totaal niets met bovennatuurlijke krachten en superheroes maar omdat iedereen het zo geweldig vindt ga ik het wel een kans geven. Grey's Anatomy zul je denk ik geweldig vinden. Ik ken weinig series die per aflevering alleen maar sterker worden. GA is er één vanquote:Op dinsdag 14 november 2006 04:13 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Heroes ben ik echt weg van
Grey Anatomy nog niet nee maar The Nine wil ik wel heel graag nog zien. Veronica Mars doesn't ring a bell... yet
Het zijn ook Tiviant vragen hoor dan hoef ik niet zo na te denken op dit uurquote:Op dinsdag 14 november 2006 04:16 schreef MaJo het volgende:
Ik zat nog aan Mao te denken maar dacht "dat is wel heel dom"![]()
Westers (blank) klopt, maar je moet het iets donkerder zoekenquote:Op dinsdag 14 november 2006 04:18 schreef MaJo het volgende:
Iets met halfbloedjes maar weet niet meer preciesKind van indische en westerse ouders?
Afro-Amerikaans?quote:Op dinsdag 14 november 2006 04:21 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Westers (blank) klopt, maar je moet het iets donkerder zoeken
Rub it in!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |