en we gaan nog niet naar bed, nog lange niet, nog lange nietquote:Op dinsdag 14 november 2006 03:53 schreef Gatalin het volgende:
Zweden?
neuhquote:Op dinsdag 14 november 2006 03:56 schreef Gatalin het volgende:
Ai, dan moet ik nog een vraag verzinnen ook. Of gaan we allemaal gezellig slapen?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:57 schreef MaJo het volgende:
Ik ben nog wel even wakkerHoewel ik ook erg graag Lost wil zien
Bij welke aflevering zit je?quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:57 schreef MaJo het volgende:
Ik ben nog wel even wakkerHoewel ik ook erg graag Lost wil zien
Seizoen 3 Aflevering 6. Hoewel ik het ook wel even uit kan stellen, moet toch 3 maanden wachtenquote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Seizoen 3 Aflevering 6. Hoewel ik het ook wel even uit kan stellen, moet toch 3 maanden wachten
Nee, februari pas weerquote:Op dinsdag 14 november 2006 04:01 schreef BwennieBren het volgende:
[..]3 maanden? Wrom? Volgende week toch? Hoop ik, bid ik?
![]()
Nope, winterstop van 3 maandenquote:Op dinsdag 14 november 2006 04:01 schreef BwennieBren het volgende:
[..]3 maanden? Wrom? Volgende week toch? Hoop ik, bid ik?
![]()
Oeh je bent gemeenquote:Op dinsdag 14 november 2006 04:01 schreef Gatalin het volgende:
Ja, maar dan weet je niet of Jack nu wel of niet gaat opereren![]()
Nee, maar mijn wereld stort nu inquote:Op dinsdag 14 november 2006 04:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope, winterstop van 3 maandenLees je niet mee in het LOST topic?
BwennieBren +1quote:Op dinsdag 14 november 2006 04:02 schreef BwennieBren het volgende:
water gist hop en gerst?
Om nog maar niet te spreken van Kate en Sawyer. Maar goed, je moet het zelf weten...quote:Op dinsdag 14 november 2006 04:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh je bent gemeenMaar ik stel het toch maar even uit tot morgen
![]()
En daarom heb ik het kijken van seizoen 3 maar even uitgesteldquote:
Volg je Jericho? Dan kan ik je opvrolijken door te vertellen dat ze twee seizoenen in 1 seizoen gaan uitzendenquote:Op dinsdag 14 november 2006 04:03 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nee, maar mijn wereld stort nu in
Vond er niks aan. Nu las ik in dat topic dat er de laatste aflevering eindelijk iets gebeurde maar dat heeft me nog niet overgehaald om weer te gaan kijken.quote:Op dinsdag 14 november 2006 04:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volg je Jericho? Dan kan ik je opvrolijken door te vertellen dat ze twee seizoenen in 1 seizoen gaan uitzendenDe komende maanden dus telkens nieuwe afleveringen
quote:Op dinsdag 14 november 2006 04:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volg je Jericho? Dan kan ik je opvrolijken door te vertellen dat ze twee seizoenen in 1 seizoen gaan uitzendenDe komende maanden dus telkens nieuwe afleveringen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |