Nee, daarom worden de zetels over de andere partijen verdeeld bij een onderbezetting op de kieslijst. Als eerste gaan de zetels naar de partij waarmee de SP een lijstverbintenis heeft, GroenLinks.quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:30 schreef Supersheep het volgende:
Maar een aantal lege stoelen mag toch ook niet lijkt me?
Volgens mij wordt het dan over de andere partijen verdeeld. In Heiloo was er met de gemeenteraadsverkiezingen ook zo'n akkefietje, de communistische partij kreeg 2 zetels, maar er was maar 1 persoon die op de kieslijst stondquote:Op dinsdag 14 november 2006 03:30 schreef Supersheep het volgende:
[..]
ey!
[..]
Maar een aantal lege stoelen mag toch ook niet lijkt me?
trusten erkel!
Kijk, weer wat geleerdquote:Op dinsdag 14 november 2006 03:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee, daarom worden de zetels over de andere partijen verdeeld bij een onderbezetting op de kieslijst. Als eerste gaan de zetels naar de partij waarmee de SP een lijstverbintenis heeft, GroenLinks.
SP meer dan 30 zetels, en dan?
Nietquote:Op dinsdag 14 november 2006 03:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
![]()
Hoe staat het ervoor met de verhuizing?
Lafferquote:Op dinsdag 14 november 2006 03:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
Vergeten jullie mijn vraag niet?
Ik zal een tip geven, de uitvinder van deze curve draagt dezelfde naam als die van een soms zeer irritante Fok!-user. Hij is ook mod.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja het is de Laffer-curve.
BwennieBren +1
quote:
Sorry meis, ik ben lui vandaag. Ik zit dus gewoon triviant vragen uit mijn spel te trekkenquote:
Ging jij niet naar bedje toe?quote:
Dat dacht ik wel, maar ik ging nog ff 1 liedje luisteren en toen moest ik nog ff een filmpje bekijken en een mailtje lezen en, en, en ja toen was ik nog steeds opquote:Op dinsdag 14 november 2006 03:48 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ging jij niet naar bedje toe?![]()
Tis je vergeven hoorquote:Op dinsdag 14 november 2006 03:50 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel, maar ik ging nog ff 1 liedje luisteren en toen moest ik nog ff een filmpje bekijken en een mailtje lezen en, en, en ja toen was ik nog steeds op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |