rood is zó gisteren..quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:43 schreef Bolkesteijn het volgende:
Rood
Dat is echt heel dom.quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
Kutzat ik toch eerst goed. Ja ik heb ge-edit
Boontje komt om zijn loontjequote:Op dinsdag 14 november 2006 02:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
Kutzat ik toch eerst goed. Ja ik heb ge-edit
Ik snap de hele vraag niet eigenlijk...quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:44 schreef BwennieBren het volgende:
2 stemmen want schapen zijn ook blauw, dus blauw it is!
Welk land op het Koreaans schiereiland heet officieel Tsjosen Mintsju tjsui inmin Konghwa-guk?
Dat heb ik weer dat ik juist die kaart moet trekken
quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:48 schreef Gatalin het volgende:
Ik zat al te kijken of ik nou zo scheel was, maar dat valt dus best mee
"Koreaanse" stond er, sorry, hoop dat het nu duidelijker is maar ik schrok zo dat ik die ene lange naam moest typen dat ik de "e" ben vergetenquote:Op dinsdag 14 november 2006 02:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik snap de hele vraag niet eigenlijk...![]()
Welk land op het Koreaans schiereiland...?
Ja dus Noord of Zuidquote:Op dinsdag 14 november 2006 02:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik snap de hele vraag niet eigenlijk...![]()
Welk land op het Koreaans schiereiland...?
Daar zijn de meningen sterk over verdeeldquote:Op dinsdag 14 november 2006 02:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]Ja, je hebt niet teveel gezopen.
Ah, heb het al door. Niet jouw fout. Zat te denken aan schiereiland als in eb/vloed eiland wat ik een beetje vreemd vond bij Koreaquote:Op dinsdag 14 november 2006 02:52 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
"Koreaanse" stond er, sorry, hoop dat het nu duidelijker is maar ik schrok zo dat ik die ene lange naam moest typen dat ik de "e" ben vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |