quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:09 schreef Paxlie het volgende:
net de weigh-in gekeken van ufc66
Chuck vs Tito was niet zo bijzonder maar bij Forrest Griffin vs Keith Jardine was er wel ff een mooi moment
Wat vind je van Ortiz (buiten zijn fighting skills om)??quote:
nou, in eerste instantie vond ik hem maar een vervelend ventje (attitude)... maar feit is en blijft dat t een top knokker is.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:49 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Wat vind je van Ortiz (buiten zijn fighting skills om)??
Opportunistquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:09 schreef Paxlie het volgende:
Mocht het verder komen dan de 2e ronde dan ga ik vol voor Ortiz, daarvoor ben ik voor The Iceman
mwoah, eerder dat Ortiz zijn cardio zo belachelijk goed is dat die toch nooit moe wordtquote:
en dat maakt dit dus juist zo'n toffe partijquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:43 schreef Dacide het volgende:
ortiz's cardio is idd meesterlijk.. kan chuckie never nooit niet beaten
Wou ik ook doen...maar toch niet gedaan.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:46 schreef cultheld het volgende:
Ik heb maar eens gewed op een paar partijen.
12-31 UFC 66 (Liddell vs. Ortiz 2) 4h33m ---quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:54 schreef Eppie_NL het volgende:
Als ik het goed heb:
- Over 4 uurtjes start UFC 66
- over 8 uurtjes start Pride Shockwave '06
Iemand die het live gaat volgen?
[..]
Wou ik ook doen...maar toch niet gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 december 2006 16:16 schreef Dacide het volgende:
Tito-chuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door ImmovableMind op 02-01-2007 08:39:20 ]Wie met niets tevreden is, bezit alles.
quote:Op maandag 1 januari 2007 12:41 schreef ImmovableMind het volgende:Ik denk dat een aantal het op prijs zouden stellen als jet het volgende deed;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 [spoiler]jouw bericht[/spoiler}
Ik weet wel beter dan ik op een aantal plekken niet moet komen als ik de wedstrijden niet gezien heb maar het zou netjes zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |