Bij mij zie je het neit, jaquote:Op donderdag 16 november 2006 12:35 schreef Dacide het volgende:
BB, onze Relnicht, zal wel voor de buis gekluisterd zijn als we onze held GSP weer mogen aanschouwen.
no offence he
Eigenlijk heeft hij ene stomme kop, maar ja, accent, lichaam en onderstaande maken het wel goedquote:Op donderdag 16 november 2006 13:31 schreef RenzoBrad het volgende:
De laatste voor vandaag
[afbeelding]
![]()
Er werd gespeculeerd over Fedor tegen Shogun en ook Yoshida werd als tegenstander genoemdquote:Op donderdag 16 november 2006 12:56 schreef Jajong het volgende:
Fedor zal wel een freakshow krijgen weer, alle titlegevechten bewaren ze voor Las Vegas in Feb denk ik
Shogun... nah, die zal wel gewoon @ 205 vechten en Yoshida.. Tja.. In Japan gaan ze dat helemaal geweldig vinden natuurlijk.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:32 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Er werd gespeculeerd over Fedor tegen Shogun en ook Yoshida werd als tegenstander genoemd![]()
Haha nee hoor, was puur om onze vriend BB_Koning een pleziertje te doenquote:Op donderdag 16 november 2006 15:31 schreef Jajong het volgende:
Volgens mij ben je zelf gewoon van de mannenliefde Renzo...
ik kijk naar zowel WWE als UFC als Pridequote:Op vrijdag 17 november 2006 15:32 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
Haha nee hoor, was puur om onze vriend BB_Koning een pleziertje te doen![]()
Over invites gesproken... ik geef ze tegenwoordig niet meer weg. Er zijn een paar goede users uitgekomen, maar ook een paar die het aardig verprutst hebben![]()
Enne Tazmaniac... begin maar eens op www.youtube.com te zoeken naar pride gevechten / highlights. Dan kijk je gelijk niet meer naar WWE enzo![]()
(no offence hoor)
Zeg me dan wel dat het puur voor de show is he dat je kijkt... en natuurlijk niet voor de "gevechten"quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:33 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ik kijk naar zowel WWE als UFC als Pride
als ik een eerlijk gevecht wil kijk ik wel naar iets wat niet vooraf afgesproken wordquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:35 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
Zeg me dan wel dat het puur voor de show is he dat je kijkt... en natuurlijk niet voor de "gevechten"![]()
Jaaa, goed idee van Pride man! Laten we ons associeren met nep worstelen, smaakvolle gescripte shows, en briljante acteurs!!quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:47 schreef Tazmaniac het volgende:
Earlier today, WWE.com learned that WWE officials and members of the group PRIDE had a meeting scheduled this morning at WWE global headquarters in Stamford, Conn. The meeting would focus on the possibility of the two groups doing some form of business together in the future.
World Wrestling Entertainment is a multimedia conglomerate with a presence in films, music, and sports-entertainment around the world. Known for its unique brand of competition, PRIDE is a major championship mixed martial arts organization based in Japan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op naar 31 december!
IFL World Team Championships
UFC 66
Pride Shockwave!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |