En welke gebruik je? Als de site hier om bepaalde redenen niet genoemd mag worden, mail me dan op:quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:41 schreef Dacide het volgende:
alles bij de welbekende tracker(torrentboer dus)
Comes around, goes around ^^ Youve got mail toquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:07 schreef Dacide het volgende:
youve got mail!
Ik vind het altijd zo wonderbaarlijkd at die gasten in de ring (wanneer ze naast gasten van hun eigen formaat staan, bij nader inzien niet eens zo wonderbaarlijk dusquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:13 schreef ImmovableMind het volgende:
Altijd leuk om vechters buiten de ring te zien.
Las toevallig gister een topic daarover op sherdog (van robby park). Heb gelijk de match voor de 2e keer gekeken en wat dan wel opvalt is dat Saku vaak voor de singleleg takedown gaat en Akiyama keer op keer heel simpel zijn been "eruit trekt". Aangezien Saku één van de beste singleleg's heeft is dat op zijn minst verdacht te noemen. Daarnaast protesteerde hij als een gek bij de scheidsrechter, iets wat hij nog nooit heeft gedaan, ook niet nadat hij tegen Arona vingers in zijn ogen had gekregen. (oke dit heb ik dus niet allemaal zelf bedacht)quote:
Ik vind dat vechters die in een Gi opkomen, en vechten zonder Gi, dat deze mensen gecheckt moeten worden met de Gi uit.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:06 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
Las toevallig gister een topic daarover op sherdog (van robby park). Heb gelijk de match voor de 2e keer gekeken en wat dan wel opvalt is dat Saku vaak voor de singleleg takedown gaat en Akiyama keer op keer heel simpel zijn been "eruit trekt". Aangezien Saku één van de beste singleleg's heeft is dat op zijn minst verdacht te noemen. Daarnaast protesteerde hij als een gek bij de scheidsrechter, iets wat hij nog nooit heeft gedaan, ook niet nadat hij tegen Arona vingers in zijn ogen had gekregen. (oke dit heb ik dus niet allemaal zelf bedacht)
Dan is het in ieder geval terecht dat het een NC is. Blijf er toch bij dat Saku beter kan stoppen met vechten nu hij nog een legende is![]()
ik moet die Sylvia niet echt maar Couture die Sylvia wil verslaan.. no way!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:54 schreef ImmovableMind het volgende:
He’s Back – Couture Returns to Face Sylvia at UFC 68
http://www.ufc.com/index.cfm?fa=news.detail&gid=4174
denk je dat of hoop je dat?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:53 schreef Dacide het volgende:
ik denk dat couture wint
hop naar de grond met tim en KTFO
ik denk dat. Tim had het bij vlagen echt ontzettend moeilijk met iemand die bijna 30 cm kleiner is!quote:
Couture denkt hetzelfde, maar brengt het wat lieverquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:33 schreef Dacide het volgende:
ik hoop dat
heb een hekel aan tim. hiij verdiend het niet om HW champ te zijn.
hoop dat crocop snel zijn ass kickt(of couture)
Doel je nou op Sylvia - Monson? Tim is op geen enkel moment in problemen geweest, waar héb je het over?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:29 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ik denk dat. Tim had het bij vlagen echt ontzettend moeilijk met iemand die bijna 30 cm kleiner is!
Couture is een stuk groter en is een erg goede worstelaar, kon dus echt wel een supergevecht worden
beter kijken. Er waren 2 momenten dat Monson echt wel kans maakte wat ik persoonlijk al belachelijk vond gezien het verschil in lengte. Hij had niet eens in de buurt mogen komen en Tim had er gewoon voor moeten gaan. Het mietje bleef echter verdedigend (dan hou je de titel en blablabla) en dat vind ik gewoon zwak. Chuck Liddell is tenminste een champ. Die jaagt mensen achterna en laat zien waarom hij die titel heeft.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Doel je nou op Sylvia - Monson? Tim is op geen enkel moment in problemen geweest, waar héb je het over?
2 momenten in 5 rondes van 5 minuten.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:12 schreef Paxlie het volgende:
[..]
beter kijken. Er waren 2 momenten dat Monson echt wel kans maakte wat ik persoonlijk al belachelijk vond gezien het verschil in lengte. Hij had niet eens in de buurt mogen komen en Tim had er gewoon voor moeten gaan. Het mietje bleef echter verdedigend (dan hou je de titel en blablabla) en dat vind ik gewoon zwak. Chuck Liddell is tenminste een champ. Die jaagt mensen achterna en laat zien waarom hij die titel heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |