Waar kun je dat dan eventueel laten doen?quote:Op maandag 13 november 2006 23:45 schreef jna het volgende:
het zal best kunnen maar of ze het doen bij het ziekenhuis betwijfel ik![]()
Erg, gaat de goede kant op naar trombose. Hij's nu blauw/zwart.quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:02 schreef jpg97 het volgende:
wat voor onsteking is het?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:10 schreef Poncho het volgende:
Die zou goed bij het veulentje op de koelkast in mijn appartement passen.
Doe me een lolletje zeg.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:01 schreef Skazminko het volgende:
Hey TS zat jij laatst te pokeren op everest poker?
Een veulentje cool, ik heb wel varkenshersens en een kuikentje op sterk water.quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:10 schreef Poncho het volgende:
Die zou goed bij het veulentje op de koelkast in mijn appartement passen.
Ben je nou een 'G' vergeten?quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:53 schreef Karabasf het volgende:
ik denk niet dat ze het doen, tenzij je daar een hele goede verklaring voor hebt. 'Het staat leuk op mijn kast', lijkt mij een goede verklaring
quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:55 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ben je nou een 'G' vergeten?
hoezo, mijn voet, daarvan bepaal ík wat ermee gebeurt, niet iemand anders.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:09 schreef scrub_nurse het volgende:
we krijgen van patienten wel eens vaker de vraag of ze t geamputeerde lichaamsdeel mogen hebben, of n tijd terug wilde n vrouw haar heupkop hebben om er n kunstwerk van te maken.
Bij ons worden die wensen niet ingewilligd.
en sterk water is een vorm van formaldehyde als ik me niet vergis, volgens mij wel in n andere concentratie als waarin wij de verwijderde preparaten doen voor de patholoog.
echter schroeven, pinnen ed mogen wel meegenomen worden, wij maken ze uiteraard eerst schoon.
lijkt me niet, maargoed ik kan hier nu toch geen bron voor vinden...quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:18 schreef scrub_nurse het volgende:
mm vlglens mij wordt t vanzelf t eigendom van de arts wanneer ie m eraf gehaald heeft.
hee maarre vragen staat vrij he
*proest*quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:41 schreef prof.bierbekje het volgende:
Je kan hem ook onderste boven aan een ijzerdraadje in de wc hangen.
Zo droogt mn vriendin wel eens rozen.
lijkt me sterk. zouden ze eerder zeggen om hun verkeerd uitgesneden long te verdoezelen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:23 schreef LumpyX het volgende:
Volgens mij mag dit niet meer omdat ze bang zijn dat mensen het door gaan verkopen, volgens mij gelden bij amputaties zelfde regels als bv het weghalen van een long .. die mag ook niet mee naar huis, te bang dat het op de zwarte markt verkocht word ozo![]()
Ik speelde namelijk laatst tegen iemand genaamd: JimBeamquote:
Steegje in Amsterdam. Voor 3 tientjes ben je bij de plaatselijke Kratten Harrie klaarquote:Op maandag 13 november 2006 23:59 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Waar kun je dat dan eventueel laten doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |