Van PSV bedoel je? Gaan er evenveel in geloof ik.quote:
Wat is er mis met Twente? Heb er verder niks mee, maar ze hebben wel een leuke aanhang, en doen het momenteel erg goed in de Eredivisie.quote:Op maandag 13 november 2006 23:36 schreef Tyler..Durden het volgende:
Mooi dat er grotere stadions in Nederland komen. Jammer dat er één daarvan in Enschede komt te staan.
Twente
Ik betwijfel het ook, alhoewel twente wel echt een volksclub is, en het stadion zit bij elke thuis wedstrijd zeer goed gevuld.quote:Op maandag 13 november 2006 23:39 schreef TC03 het volgende:
Dat is vrij groot. Nu kunnen er 13.000 man in... Nou ja, als ze het vol krijgen is het mooi.
Die tekeningen zijn oud volgens mij. Ik kan me herinneren dat Twente een jaar geleden ofzo een plan had gepresenteerd voor een uitbreiding naar 28.000 plaatsen. Daar is die tekening van volgens mij.quote:Op maandag 13 november 2006 23:47 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik snap alleen die tekening niet echt. Als er 36000 man in moet, zou dat betekenen dat die 2e ring ongeveer 2x zo groet moet zijn als de eerste. Dit is echter op de tekening niet het geval. Of ze trekken de ring door naar achteren, dan krijg je een soort van Anfield effect.
Ze zullen er wel goede redenen voor hebben. Ik meende zelfs dat er een wachtrij bestaat tussen de 3 en 5 jaar voor een seizoenskaart van Twente.quote:Op maandag 13 november 2006 23:48 schreef Zwansen het volgende:
Waarom van 13 naar 36.
Doe dan 20 ofzo.
Met 20.000 heb je geen kans op wedstrijden van het grote Oranje.quote:Op maandag 13 november 2006 23:48 schreef Zwansen het volgende:
Waarom van 13 naar 36.
Doe dan 20 ofzo.
Wellicht dat ze een onderzoek hebben gedaan en dat 20.000 als capaciteit te weinig is voor de aanvragen en niet past bij de ambitie van de clubquote:Op maandag 13 november 2006 23:48 schreef Zwansen het volgende:
Waarom van 13 naar 36.
Doe dan 20 ofzo.
20 zit ook gelijk vol hoor. Een tussenstop van 28.000 zou dan wel weer logisch zijn. Maar goed, die bestuurders van Twente hebben er vast wel een marktonderzoek naar gedaan.quote:Op maandag 13 november 2006 23:48 schreef Zwansen het volgende:
Waarom van 13 naar 36.
Doe dan 20 ofzo.
Als ze maar niet moeten uitwijken naar het Heracles stadion.quote:Op maandag 13 november 2006 23:51 schreef Rekkie het volgende:
36.000 natuurlijk voor de concerten van Marco
Des te meer reden om Marco uit te nodigen...quote:Op maandag 13 november 2006 23:53 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Als ze maar niet moeten uitwijken naar het Heracles stadion.![]()
Nee, het Arke stadion is toch van Twente zelf, en wordt toch niet geleend van een bepaalde organisatie?
Dan moet er wellicht ook nog een dak op , en moeten ze ook hard werken aan het geluidquote:Op maandag 13 november 2006 23:51 schreef Rekkie het volgende:
36.000 natuurlijk voor de concerten van Marco
Gewoon kijken hoe ze het bij de Arena hebben gedaan en dan totaal andersquote:Op maandag 13 november 2006 23:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dan moet er wellicht ook nog een dak op , en moeten ze ook hard werken aan het geluid![]()
dan maakt Twente zeker een kleine kopie van de Arena AufSchalke ( al weet ik niet of het geluid daar ook goed is voor concerten ) maar dat zal bestquote:Op maandag 13 november 2006 23:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Gewoon kijken hoe ze het bij de Arena hebben gedaan en dan totaal anders
Daar zijn toch niet vies van in Enschede, van verschillende gekleurde stoeltjes?quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:24 schreef Vegnagun het volgende:
Hmm denk dat het dan iets als zoiets gaat worden (alleen moet jeje dan voorstellen dat die gekleurde stoeltjes rood zullen worden :p):
[afbeelding]
Vandaar dat Vak P midden in de nacht eens langskwamquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:28 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Daar zijn toch niet vies van in Enschede, van verschillende gekleurde stoeltjes?
Vergeet niet dat zo'n stadion ook positieve bijwerkingen heeft hè (sponsors etc.) zodat er op sportief gebied meestal ook vooruitgang kan worden geboekt. Ik weet ook wel dat dit niet altijd het geval is (Vitesse, Roda), maar als je vooruit wilt is dit toch een prima plan lijkt me zoquote:Op dinsdag 14 november 2006 09:59 schreef Damzkieee het volgende:
Nu het goed gaat wel, maar zoals vorig seizoen ook? Ik waag het te betwijfelen hoor
Heb je dus 11.000 lege stoelen, dat zal er fraai uit zienquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:59 schreef Kreator het volgende:
Goede zaak. Op de toekomst voorbereid en klaar voor diverse grote concerten. Ik vond bij de bouw van het stadion meteen 13k al veel te weinig; het zit elke keer tjokvol en kaarten zijn NOOIT te krijgen als je niet toevallig een sponsor kent. Ik denk dat 20 à 25k bij een normale wedstrijd echt wel haalbaar is.
Aan de andere kant kun je het misschien ook beter in 1 keer doen, in plaats van blijven bouwen, zoals in Heerenveen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Van 13.000 naar 36.000?
Zou je zoiets niet in stappen doen? Dat is wel een hele grote uitbreiding in één keer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |