Van PSV bedoel je? Gaan er evenveel in geloof ik.quote:
Wat is er mis met Twente? Heb er verder niks mee, maar ze hebben wel een leuke aanhang, en doen het momenteel erg goed in de Eredivisie.quote:Op maandag 13 november 2006 23:36 schreef Tyler..Durden het volgende:
Mooi dat er grotere stadions in Nederland komen. Jammer dat er één daarvan in Enschede komt te staan.
Twente
Ik betwijfel het ook, alhoewel twente wel echt een volksclub is, en het stadion zit bij elke thuis wedstrijd zeer goed gevuld.quote:Op maandag 13 november 2006 23:39 schreef TC03 het volgende:
Dat is vrij groot. Nu kunnen er 13.000 man in... Nou ja, als ze het vol krijgen is het mooi.
Die tekeningen zijn oud volgens mij. Ik kan me herinneren dat Twente een jaar geleden ofzo een plan had gepresenteerd voor een uitbreiding naar 28.000 plaatsen. Daar is die tekening van volgens mij.quote:Op maandag 13 november 2006 23:47 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik snap alleen die tekening niet echt. Als er 36000 man in moet, zou dat betekenen dat die 2e ring ongeveer 2x zo groet moet zijn als de eerste. Dit is echter op de tekening niet het geval. Of ze trekken de ring door naar achteren, dan krijg je een soort van Anfield effect.
Ze zullen er wel goede redenen voor hebben. Ik meende zelfs dat er een wachtrij bestaat tussen de 3 en 5 jaar voor een seizoenskaart van Twente.quote:Op maandag 13 november 2006 23:48 schreef Zwansen het volgende:
Waarom van 13 naar 36.
Doe dan 20 ofzo.
Met 20.000 heb je geen kans op wedstrijden van het grote Oranje.quote:Op maandag 13 november 2006 23:48 schreef Zwansen het volgende:
Waarom van 13 naar 36.
Doe dan 20 ofzo.
Wellicht dat ze een onderzoek hebben gedaan en dat 20.000 als capaciteit te weinig is voor de aanvragen en niet past bij de ambitie van de clubquote:Op maandag 13 november 2006 23:48 schreef Zwansen het volgende:
Waarom van 13 naar 36.
Doe dan 20 ofzo.
20 zit ook gelijk vol hoor. Een tussenstop van 28.000 zou dan wel weer logisch zijn. Maar goed, die bestuurders van Twente hebben er vast wel een marktonderzoek naar gedaan.quote:Op maandag 13 november 2006 23:48 schreef Zwansen het volgende:
Waarom van 13 naar 36.
Doe dan 20 ofzo.
Als ze maar niet moeten uitwijken naar het Heracles stadion.quote:Op maandag 13 november 2006 23:51 schreef Rekkie het volgende:
36.000 natuurlijk voor de concerten van Marco
Des te meer reden om Marco uit te nodigen...quote:Op maandag 13 november 2006 23:53 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Als ze maar niet moeten uitwijken naar het Heracles stadion.![]()
Nee, het Arke stadion is toch van Twente zelf, en wordt toch niet geleend van een bepaalde organisatie?
Dan moet er wellicht ook nog een dak op , en moeten ze ook hard werken aan het geluidquote:Op maandag 13 november 2006 23:51 schreef Rekkie het volgende:
36.000 natuurlijk voor de concerten van Marco
Gewoon kijken hoe ze het bij de Arena hebben gedaan en dan totaal andersquote:Op maandag 13 november 2006 23:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dan moet er wellicht ook nog een dak op , en moeten ze ook hard werken aan het geluid![]()
dan maakt Twente zeker een kleine kopie van de Arena AufSchalke ( al weet ik niet of het geluid daar ook goed is voor concerten ) maar dat zal bestquote:Op maandag 13 november 2006 23:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Gewoon kijken hoe ze het bij de Arena hebben gedaan en dan totaal anders
Daar zijn toch niet vies van in Enschede, van verschillende gekleurde stoeltjes?quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:24 schreef Vegnagun het volgende:
Hmm denk dat het dan iets als zoiets gaat worden (alleen moet jeje dan voorstellen dat die gekleurde stoeltjes rood zullen worden :p):
[afbeelding]
Vandaar dat Vak P midden in de nacht eens langskwamquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:28 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Daar zijn toch niet vies van in Enschede, van verschillende gekleurde stoeltjes?
Vergeet niet dat zo'n stadion ook positieve bijwerkingen heeft hè (sponsors etc.) zodat er op sportief gebied meestal ook vooruitgang kan worden geboekt. Ik weet ook wel dat dit niet altijd het geval is (Vitesse, Roda), maar als je vooruit wilt is dit toch een prima plan lijkt me zoquote:Op dinsdag 14 november 2006 09:59 schreef Damzkieee het volgende:
Nu het goed gaat wel, maar zoals vorig seizoen ook? Ik waag het te betwijfelen hoor
Heb je dus 11.000 lege stoelen, dat zal er fraai uit zienquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:59 schreef Kreator het volgende:
Goede zaak. Op de toekomst voorbereid en klaar voor diverse grote concerten. Ik vond bij de bouw van het stadion meteen 13k al veel te weinig; het zit elke keer tjokvol en kaarten zijn NOOIT te krijgen als je niet toevallig een sponsor kent. Ik denk dat 20 à 25k bij een normale wedstrijd echt wel haalbaar is.
Aan de andere kant kun je het misschien ook beter in 1 keer doen, in plaats van blijven bouwen, zoals in Heerenveen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Van 13.000 naar 36.000?
Zou je zoiets niet in stappen doen? Dat is wel een hele grote uitbreiding in één keer.
Wat dat betreft moet je het zo zien, dat twente dus als een van de eerste een nieuw stadion had. Daar liepen ze dus voor op de concurrentie, nu hebben FCG, Roda en AZ dus een stadion van rond de 20.000, dan moet twente er dus weer overheen. Logische stap dus.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:18 schreef Gollemrulez het volgende:
Ach zulke plannen beginnen altijd met 36.000 en dan eindigt het met 25.000. Als ze dan elke week 20.000 mensen erin hebben, doen ze het leuk. Het stadion is nu in vergelijking met andere clubs (AZ, FC Groningen, Roda JC) ook wel wat klein.
Over een paar jaar speelt AZ gewoon weer degradatievoetbal en als het stadion dan vergroot is zitten ze met hetzelfde probleem als Fortuna.quote:Op maandag 13 november 2006 23:42 schreef koningdavid het volgende:
Groningen en AZ hebben met hun nieuwe stadions natuurlijk veel nieuwe toeschouwers aangetrokken. Bij beide clubs zit het elke week stampvol en er wordt dus nu alweer over uitbreiden gepraat.
AZ en degradatievoetbal.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:29 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
Over een paar jaar speelt AZ gewoon weer degradatievoetbal en als het stadion dan vergroot is zitten ze met hetzelfde probleem als Fortuna.
en twente 2?quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:35 schreef Sjakie01 het volgende:
De stadion uitreiding is niet alleen gunstig voor Twente 1, maar ook willen ze interlands en concerten naar Enschede halen. Dit kan zeer gunstig uirpakken voor gemeente Enschede. En geloof mij aan 28000 man komt twente 1 sowieso wel.
Het is minder dan 10 jaar geleden dat ze voor t laatst degradeerde, lulletje. Vergeet dat niet.quote:
Volgens mij ben je in de war met Willem Iquote:
Jij vindt het aannemlijk dat AZ over een paar jaar degredatievoetbal speelt?quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:42 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
Het is minder dan 10 jaar geleden dat ze voor t laatst degradeerde, lulletje. Vergeet dat niet.
Tis ze in de jaren '80 al eens eerder gelukt..quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:19 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jij vindt het aannemlijk dat AZ over een paar jaar degredatievoetbal speelt?![]()
Verstand van voetbal is bij jou ver te zoeken dus.
Dus gebeurt het over een paar jaar weer, dat is logisch ja.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tis ze in de jaren '80 al eens eerder gelukt..
Ik vind dat het oude gevoel bij Groningen juist is gebleven door de enorme sfeer die er binnen het stadion hangt.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:41 schreef Tyler..Durden het volgende:
Het zal de huidige supporters op den duur geen goed doen. Omdat je successupporters gaat krijgen(voor hoever dat mogelijk is, want succes is er alleen dit jaar een beetje) zullen die wegblijven als de resultaten wegblijven. Een beetje het idee van het Gelredome. Doodzonde om dat elke week met maar 19000 man in een stadion te zitten het veel meer aankan. Dat trekt de sfeer drastisch naar beneden.
Twente is absoluut niet mijn ploeg, maar het verliest zo wel op één of andere manier iets van haar charme. Kijk bijv. naar Az of naar Groningen en in mindere maten Vitesse, het voelt toch minder authentiek aan.
Dat was bij Vitesse ook zo, totdat de eerste thuisnederlaag werd geleden en het langzaamaan slechter ging...quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik vind dat het oude gevoel bij Groningen juist is gebleven door de enorme sfeer die er binnen het stadion hangt.
Tja die heeft Groningen al lang gehad... en het blijft sfeervolquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:48 schreef WebForce het volgende:
[..]
Dat was bij Vitesse ook zo, totdat de eerste thuisnederlaag werd geleden en het langzaamaan slechter ging...
De grootste clubs ter wereld zijn weleens gedegradeerd, in voetbal kan alles morgen anders zijn, dus kunnen clubs als AZ ook gewoon over 10 jaar zomaar weereens degraderen hoor.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dus gebeurt het over een paar jaar weer, dat is logisch ja.
De organisatie/structuur achter AZ is heel sterk. Goede jeugdopleiding met ploegen die om titels meestrijden, goede technisch directeur, vermogende voorzitter, florerend netwerk van sponsors. Bovendien hebben ze op dit moment een redelijk jonge selectie met enorm veel potentie.
AZ heeft de afgelopen twee jaar een stap gezet richting professionalisme, die gaan niet meer terugvallen tot degradatievoetbal. Ik hoor mensen dat vaker zeggen, maar het is nergens op gebaseerd.
Tuurlijk, alles kan. Maar dat AZ over een paar jaar degradatievoetbal speelt lijkt mij hoogst onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De grootste clubs ter wereld zijn weleens gedegradeerd, in voetbal kan alles morgen anders zijn, dus kunnen clubs als AZ ook gewoon over 10 jaar zomaar weereens degraderen hoor.
Ajax, PSV en Feyenoord nog nooitquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De grootste clubs ter wereld zijn weleens gedegradeerd, in voetbal kan alles morgen anders zijn, dus kunnen clubs als AZ ook gewoon over 10 jaar zomaar weereens degraderen hoor.
Tjah, je moet maar zien hoe het gaat lopen. Mischien komt er wel een leegloop van spelers, heeft van Gaal er genoeg van en verdwijnt het juiste gevoel. Dan gaat zoiets heel snel in het voetbal. Kijk bijvoorbeeld al maar eens naar het verschil van de eredivisie zo'n 5 á 7 jaar geleden tegenover het heden.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:50 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Tuurlijk, alles kan. Maar dat AZ over een paar jaar degradatievoetbal speelt lijkt mij hoogst onwaarschijnlijk.
Fixed.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ajax, PSV, FC Utrecht en Feyenoord nog nooit
quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Tja die heeft Groningen al lang gehad... en het blijft sfeervol
Moah, de achterban van Twente is er natuurlijk al jaren aanwezig. De club leeft al jaren enorm in de hele regio, ( die met zo'n 700.000 mensen vors is ) ook tijdens de mindere periodes zoals een paar jaar terug.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:41 schreef Tyler..Durden het volgende:
Het zal de huidige supporters op den duur geen goed doen. Omdat je successupporters gaat krijgen(voor hoever dat mogelijk is, want succes is er alleen dit jaar een beetje)
Ja, en vergeet jij niet dat AZ 6 jaar geleden toen ze nog tussen plek 10 en 16 hingen, nog geen 5000 mensen naar de hout trokken.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:42 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
Het is minder dan 10 jaar geleden dat ze voor t laatst degradeerde, lulletje. Vergeet dat niet.
Inderdaad. Er is hier ook ergens een user (Abe_Lenstra dacht ik) en die heeft als signature dat hij niet snapt waarom er twee wekelijks 50.000 mensen naar de Arena komen, terwijl er 30 km verder op veel beter gevoetbalt wordt. Tja, zegt genoeg over het volk dat in het DSB stadion zit. Gloryhunters, die zodra het even minder gaat weer weg zijn daar. En dan blijven er weinig azetters over. Twente heeft toch een betere en trouwere achterban wat dat betreft.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:48 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ja, en vergeet jij niet dat AZ 6 jaar geleden toen ze nog tussen plek 10 en 16 hingen, nog geen 5000 mensen naar de hout trokken.
Hoe is die achterban pfep? Vors?quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
Moah, de achterban van Twente is er natuurlijk al jaren aanwezig. De club leeft al jaren enorm in de hele regio, ( die met zo'n 700.000 mensen vors is ) ook tijdens de mindere periodes zoals een paar jaar terug.
Whehe!quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoe is die achterban pfep? Vors?
En jij kan mij een garantie geven dat AZ over 10 jaar niet weer in de eerste divisie speelt? Het is duidelijk dat jij geen verstand van voetbal hebt, want in de voetballerij bestaat er niet zoiets als 'zekerheid'. Om je nog een voorbeeldje te geven: Willem II eindigde in 1999 als tweede en speelde Champions League. Afgelopen seizoen was hun 'beloning' nacompetitie.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:19 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jij vindt het aannemlijk dat AZ over een paar jaar degredatievoetbal speelt?![]()
Verstand van voetbal is bij jou ver te zoeken dus.
Wat is er mis met Twente? Volgens mij niks.quote:Op maandag 13 november 2006 23:36 schreef Tyler..Durden het volgende:
Mooi dat er grotere stadions in Nederland komen. Jammer dat er één daarvan in Enschede komt te staan.
Twente
Dat zei ik ook al. Er is al jaren sprake van één extra ring, maar niet 36.000. k wil eerst wel eens wat meer bronnen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:11 schreef DRD het volgende:
Volgens mij haalt Derksen twee dingen door elkaar. Twente wil inderdaad uitbreiden, en Twente wil ook snel uitbreiden. Alleen gaat het eerste over die 36.000 als "einddoel" en het snelle uitbreiden over ongeveer 28.000
Het is ook allang bekend dat de verbouwing, net als bij Utrecht en Heerenveen, in fases zal gaat gebeuren. Een van de twee lange zijdes gaat volgens mij als eerste op de schop.
Bron? Een of ander persbericht van Twente van het begin van het seizoen.
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:04 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
En jij kan mij een garantie geven dat AZ over 10 jaar niet weer in de eerste divisie speelt? Het is duidelijk dat jij geen verstand van voetbal hebt, want in de voetballerij bestaat er niet zoiets als 'zekerheid'. Om je nog een voorbeeldje te geven: Willem II eindigde in 1999 als tweede en speelde Champions League. Afgelopen seizoen was hun 'beloning' nacompetitie.
En toen 't slecht ging met AZ (en het is nog maar 6 seizoenen geleden dat ze 13e eindigde) was de club van Alkmaar niet AZ maar Ajax. 't Kan snel verkeren, allebei de kanten uit.![]()
Nu je het zegt.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:40 schreef WebForce het volgende:
Vind het trouwens wel leuk voor Twente, maar waarom willen ze in godsnaam opeens zoveel op Liverpool lijken (dat logo). Creeer een eigen imago dat kunnen/doen ze best goed, maar ga niet van die typische dingen kopieeren!
Als van Gaal het in 2008 voor gezien houdt en er een hoop spelers vertrekken zie ik het zo maar gebeuren hoor....quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Jij ging ervan uit dat AZ over een paar jaar degredatievoetbal speelt. Dat getuigt niet van veel verstand van voetbal. Door AZ met het WIllem II van een paar jaar geleden te vergelijken wordt het nog duidelijker dat je niet weet waar je over praat.
Degredatie? Slechter dan Sparta, RKC, ADO, Excelsior, Heracles, Willem II en al die clubs?quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als van Gaal het in 2008 voor gezien houdt en er een hoop spelers vertrekken zie ik het zo maar gebeuren hoor....
Ik acht de kans ook niet groot dat het gaat gebeuren maar het kan natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:50 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Degredatie? Slechter dan Sparta, RKC, ADO, Excelsior, Heracles, Willem II en al die clubs?
AZ heeft in de jeugd veel talent rondlopen, heeft een uitstekende technisch directeur (Marcel Brands) en de club is vermogend.
De kans dat AZ degradeert de komende jaren is hooguit 0,5 procent als je het mij vraagt.
Maar goed, ik ben blijkbaar de enige die het logischer vind dat AZ de komende 5 jaar nog in de eredivisie speelt dan dat ze degraderen.![]()
Dat jij boulahrouz als goeie speler ziet (en waarschijnlijk zelfs nog meer) getuigt niet van veel verstand van voetbal. Nerd.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Jij ging ervan uit dat AZ over een paar jaar degredatievoetbal speelt. Dat getuigt niet van veel verstand van voetbal. Door AZ met het WIllem II van een paar jaar geleden te vergelijken wordt het nog duidelijker dat je niet weet waar je over praat.
Ik heb ook nooit gezegd dat ze zouden degraderen. Dat verwacht ik van een club als bijvoorbeeld NEC ook niet. Ik bedoelde alleen maar dat het een keer slechter zal gaan met AZ, en dan blijven die zogenaamde fans weg, net zoals ze altijd hebben gedaan.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:50 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Degredatie? Slechter dan Sparta, RKC, ADO, Excelsior, Heracles, Willem II en al die clubs?
AZ heeft in de jeugd veel talent rondlopen, heeft een uitstekende technisch directeur (Marcel Brands) en de club is vermogend.
De kans dat AZ degradeert de komende jaren is hooguit 0,5 procent als je het mij vraagt.
Maar goed, ik ben blijkbaar de enige die het logischer vind dat AZ de komende 5 jaar nog in de eredivisie speelt dan dat ze degraderen.![]()
Boulahrouz is een goede verdediger ja. Jij vindt dat niet?quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:58 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
Dat jij boulahrouz als goeie speler ziet (en waarschijnlijk zelfs nog meer) getuigt niet van veel verstand van voetbal. Nerd.
Heb ik dat ooit gezegd dan? Lees zelf eens goed, "lulletje".quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:58 schreef VinoTinto het volgende:
Omdat AZ het een paar jaar goed doet is dat geen garantie voor de komende 10 jaar. Lees m'n post eens, lulletje
Ben je echt zo dom?quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:58 schreef VinoTinto het volgende:
En leg me maar eens uit waarom ik Willem II, die net als AZ tweede werden, niet met AZ mag vergelijken.
Beetje vergeetachtig?quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:03 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat ze zouden degraderen.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:29 schreef VinoTinto het volgende:
Over een paar jaar speelt AZ gewoon weer degradatievoetbal
Degradatievoetbal betekent nog geen degradatiequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |