Dat is dan een aanname en geen feitquote:Op maandag 13 november 2006 22:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat we de ware Rik nog niet hebben gezien omdat hij nog eigenlijk geen tegenwind heeft gehad.
Jij altijdquote:Op maandag 13 november 2006 22:29 schreef Day het volgende:
Mag ik een TT verzinnen, Peter?
500... da's toch mooi genoeg?quote:Op maandag 13 november 2006 22:29 schreef Day het volgende:
NEE!quote:
Het is de enige die hem gekwetst heeftquote:Op maandag 13 november 2006 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ik schakel net in.... ik vond het zo stil... en opeen hoor ik Tijn zeggen, nou dan nomineer ik Jeroen
En wie Sabrina kiest. Ik neem niet aan dat ze Jeroen nomineert.quote:Op maandag 13 november 2006 22:31 schreef flugeltje het volgende:
Jeroen op de bank, dat is één.
Ben benieuwd wie Jeroen naast hem op de bank gaat kiezen.
Rik denk ikquote:Op maandag 13 november 2006 22:31 schreef flugeltje het volgende:
Hoe hypocriet zijn we???quote:Op maandag 13 november 2006 22:29 schreef Day het volgende:
Jah idd... ik hoop rikquote:Op maandag 13 november 2006 22:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En wie Sabrina kiest. Ik neem niet aan dat ze Jeroen nomineert.
en wat Sa doet uiteraardquote:Op maandag 13 november 2006 22:31 schreef flugeltje het volgende:
Nee nu is het echt heel speciaal! Wow wat een gave titel!quote:
had je wat anders verwacht?quote:Op maandag 13 november 2006 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
Mo nomineerd Jeroen dus......
als ie ballen heeft doet ie Tijn...quote:
da's niet zelf verzinnen he, da's de titel van mijn gesloten topicquote:Op maandag 13 november 2006 22:29 schreef Day het volgende:
Doe eens een beetje vriendelijker tegen Dayquote:Op maandag 13 november 2006 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee nu is het echt heel speciaal! Wow wat een gave titel!![]()
![]()
_
![]()
![]()
_
![]()
![]()
_
![]()
![]()
_
Iddquote:Op maandag 13 november 2006 22:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als ie ballen heeft doet ie Tijn...![]()
mag hij als laatste? en dan dus tactisch stemmen...![]()
Tuurlijk mag ie als laatste, lijkt me duidelijk...quote:Op maandag 13 november 2006 22:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als ie ballen heeft doet ie Tijn...![]()
mag hij als laatste? en dan dus tactisch stemmen...![]()
Graagquote:Op maandag 13 november 2006 22:34 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina op Rik en Jeroen op Tijn(hoop ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |