Heb het wel eens gehoord maar weet het niet meerquote:Op dinsdag 14 november 2006 01:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe, nee. Dat was wel één van de andere kledingstukken waar ik aan zat te denken toen ik een plaatje zocht.
Indonesisch---> rok.
Hèhè!quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:28 schreef BwennieBren het volgende:
Oh nee saroeng natuurlijk
Eén woord: Borat.quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:28 schreef Supersheep het volgende:
ik zou bijna een plaatje voor je posten, ware het niet dat ik het mezelf niet aan wil doen om dat te zien
![]()
70 euro en een fles whiskeyquote:
Ach, dat is toch bijna hetzelfde, alleen zit die reetveter aan de voorkantquote:Op dinsdag 14 november 2006 01:30 schreef Gatalin het volgende:
Dat van hem heeft toch een andere benaming?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:35 schreef EdwardJobHopper het volgende:
De broers Montgolfier?
BrandXquote:Op dinsdag 14 november 2006 01:36 schreef Nembrionic het volgende:
Wie heeft overigens de punten van 419 geteld?
Meer zelfs, in 2001 waren er meerdere aanslagen, dus eigenlijk zou het over die van '93 moeten gaan...quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:37 schreef erkel het volgende:
welke aanslag op het WTC?? in 93 was er ook een aanslag
Finoegrisch of Fins-Oegrisch, ja.quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:39 schreef wyccie het volgende:
Finnoegrisch of zo, heet dat toch?
Hmm, mooi antwoord, maar niet goed.quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:43 schreef tummeke het volgende:
A mid summer tale ofzo?
Zo dom ben ik nietquote:Op dinsdag 14 november 2006 01:44 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Ana+Otto?
Is die linkse trouwens degene die Gené speelt in Mar adentro?
'Una pelicula'? Da's Spaansquote:Op dinsdag 14 november 2006 01:45 schreef tummeke het volgende:
hmm dan weet ik t niet.. dacht t slim te zien aan de franse/italiaanse zin
Una pelicula is Spaans en wel omdat er maar één l wordt gebruikt aan het begin. Spaans heeft de eigenschap om telkens slechts één medeklinker te gebruiken (met uitzondering van llano en churro, want dat zijn volgens hen aparte medeklinkers). Het Italiaans heeft de eigenschap om zeer vaak een medeklinker te verdubbelen: avventura, aggiungere, carezzare...quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:48 schreef Nembrionic het volgende:
Une pelicula...is dat niet italiaans?
Wil jij dan alsjeblieft mijn film raden zodat ik kan slapen en daardoor minder honger zal hebben?quote:
Op een hongerige maag slaap je slechtquote:Op dinsdag 14 november 2006 01:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wil jij dan alsjeblieft mijn film raden zodat ik kan slapen en daardoor minder honger zal hebben?
heb al opgezocht. Ken 'm niet, is het een aanrader?quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:52 schreef wyccie het volgende:
Ben bang dat jullie de film niet kennen
Ehhh... Anna en de Prins? Lieverd ik weet m echt niet. Ik heb natuurlijk eerst hier gekeken en dan in het AKQ SC. Ik wel Marokkaanse balletjes en kouskous salade voor je?quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wil jij dan alsjeblieft mijn film raden zodat ik kan slapen en daardoor minder honger zal hebben?
Hij is mooi. Maar 't is al lang geleden dat ik het heb gezien.quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:00 schreef Supersheep het volgende:
Heb al opgezocht. Ken 'm niet, is het een aanrader?
toegevoegd aan m'n lijstjequote:Op dinsdag 14 november 2006 02:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hij is mooi. Maar 't is al lang geleden dat ik het heb gezien.
Ga je slapen?quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:04 schreef wyccie het volgende:
Insomnia is het niet.
Ik geef het op. Ik parkeer 'm en jullie mogen verdergaan. De volgende vraag gaat zeker over eten.
Trusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |