Jeahquote:
Die je leeg zuigtquote:Op maandag 13 november 2006 23:29 schreef Yurithemaster het volgende:
Een duivels vrouwlijk vliegend demoon dingenges
Het woord komt hierin voor, en toen ik deze voor het eerst luisterde een paar maanden terug wist ik ook niet wat een succubus wasquote:Op maandag 13 november 2006 23:31 schreef wyccie het volgende:
Waarom weten jullie dat wel, en ik niet?![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 23:29 schreef Yurithemaster het volgende:
Een duivels vrouwlijk vliegend demoon dingenges
quote:
quote:een vrouwelijke demon die zich voedt met de energie en/of mannelijke hormonen van haar slachtoffers, vaak met de dood als gevolg
quote:Op maandag 13 november 2006 23:30 schreef BrandX het volgende:
Een vrouw die zich voedt met mannelijke hormonen
met dank aan Charmed![]()
Shit dit zie ik dus nu pas maar heb Yuri al t punt gegeven en sorry BrandX ik vond zijn antwoord echt voldoende...quote:Op maandag 13 november 2006 23:31 schreef BrandX het volgende:
aanvullingeen vrouwelijke demon die zich voedt met hormonen van mannen
quote:
Gepikt van Hyvesquote:Op maandag 13 november 2006 23:30 schreef wyccie het volgende:
Haha, wat een leuke smilie!
Jeejquote:Op maandag 13 november 2006 23:33 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
[..]
Ik reken m goed hoor, alleen omdat je t zo leuk stelt..
[..]
Yurithemaster +1
Uhm, aardige tekst.quote:Op maandag 13 november 2006 23:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het woord komt hierin voor, en toen ik deze voor het eerst luisterde een paar maanden terug wist ik ook niet wat een succubus was
geen punt bij BrandX!quote:Op maandag 13 november 2006 23:35 schreef BwennieBren het volgende:
Shit dit zie ik dus nu pas maar heb Yuri al t punt gegeven en sorry BrandX ik vond zijn antwoord echt voldoende...![]()
Je bent toch niet boos he? Anders:quote:Op maandag 13 november 2006 23:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
geen punt bij BrandX!![]()
heerlijk die dubbele betekenissen![]()
Nee hoor, helemaal niet, maar het bloemetje neem ik graag aanquote:Op maandag 13 november 2006 23:41 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Je bent toch niet boos he? Anders: [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |